Cu timiditate despre Dry-Cooker

Cum nu ma uit la tv, nu cunosc reclamele, insa am oameni cu suflet larg care ma pun la curent cu ce misuna mai insistent. Asadar dupa ce m-a convins mama ca-i trebuie am optat pentru pachetul de doua bucati, cadou de Craciun pentru fiecare dintre noi. Cum pentru mine bucatareala e mai mult necesitate decat hobby, am strambat din nas la inceput, am chibitat din greu pana am vazut ca-i totul foarte simplu si imi place ce rezulta si m-am lansat pe orbita. E adevarat ca materialul nu e ceramic, doar aluminiu, dar dupa cateva intrebuintari, arata ca noua si a devenit noua mea jucarie. In drum spre casa, ma distrez sa gasesc ce-as mai putea incerca, ce combinatii vegetale sau carnoase sa incropesc pentru a-mi delecta papilele gustative. Sunt adepta mancarurilor simple, gustoase, dar care nu necesita prea mult timp batatorit in jurul aragazului. Ultima gaselnita ce m-a incantat, au fost niste cartofi feliati ca pentru piure, o ceapa taiata marunt si niste carnati in felioare subtiri. Cartofii s-au rumenit apetisant in zeama lasata de carnati, iar ceapa s-a topit aproape in totalitate, dand un gust delicios intregului. Toata distractia n-a durat mult, poate jumatate de ora, timp in care am vorbit la telefon si doar din cand in cand am mestecat cu jumatate de ochi in tigaie si mintea la discutie.

Am mai prestat pulpite de pui fara piele, scurse de zeama care-o lasa, s-au rumenit frumos si tot felul de amestecuri congelate de legume, avand la baza verzituri din categoria mazarii si fasolei verzi. Si-au pierdut culorile vii ce le aveau crude, insa au capatat un gust care merita sacrificiul. Ficateii de pui nu m-au impresionat, tot inecaciosi au ramas, cereau cu insistenta ceva sos incropit la viteza din smantana si usturoi. O alegere interesanta au fost ciupercile champinion, pe care insa nu le-am scurs destul in timpul pregatirii, pentru a le da gustul ala de rumenit, care le face deosebite, insa la capitolul asta mai studiez.

N-as putea spune ca am prins complet smecheria, poate n-ar strica sa caut pe net reclama sa vad cum lauda ei tigaia. Cert e ca am jucarie noua, imi place cum se comporta si ce gust au mancarurile preparate in ea. Cat despre poze, atat de tare am balit ca n-am mai avut rabdare sa fac poze, dar cu siguranta ca mai urmeaza, sanatosi sa fim!

Ati testat ceva deosebit in dry-cooker sau aveti vreo inovatie prin bucatarie de care sunteti mandri? Nu stiu daca-i semn de batranete, dar au inceput sa ma intereseze cratitele!

21 thoughts on “Cu timiditate despre Dry-Cooker

  1. Vad reclama la dry cooker zilnic , de cateva ori pe seara….pentru ca urmaresc Paprika si acolo , la fiecare reclama , este despre tigaiana asta! Nu mi-am luat-o ,insa eu utilizez una din aceea cu ceramica.
    Sa stapanesti sanatoasa accesoriul bucataresei😀 si la cat mai multe retete apetisante!

  2. cica ar merge si niscai prajituri. Vezi pe net poate exista vreo cartulie cu retete care pot fi preparate cu ea. eu spre exemplu la o chestie d’aia cu aburi am primit si o cartulie d’asta.🙂

  3. Ha, ha! Zici că este noua ta jucărie? Păi…. să te joci sănătoasă cu ea, făcând bunătăţi!
    Când o văd pe tanti Bahmu la tv, nici nu vreau să aud de tigaie. Era mai simpatică Mirabela Dauer, deşi nu credeam o iotă despre pasiunile ei culinare. Mă rog, ca în reclame.
    Am luat consoartei de curând o tigaie cu ceramică la interior, dar încă nu i-am făcut inaugurarea. Aştept să vedem ce-i de…. coada ei!😀
    Spor la bucătărie, dragă Red!

  4. Eu am gasit la un supermarket o tigaie gen Dry – Cooker cu teflon, destul de ieftina fata de modelul original, si intr-adevar sunt multumita de ceea ce produce. Faza e ca apa din ea trebuie scursa din cand in cand, in timpul prepararii carnii, care lasa fantastic de multa. Legume nu prea am incercat in ea, doar niste amestec mexican o data si a iesit, sa zicem, satisfacator…Si altadata niste cartofi, care au ramas cam tari, poate si din vina soiului dar m-am gandit ca poate era bine sa am incredere si sa cumpar varianta originala de la Top-Shop. Daca zici ca e asa de buna, o sa-mi iau si eu intr-o buna zi, poate… Mama a gasit la un magazin obisnuit o tigaie cu ceramica in interior, e foarte buna si a ei, desi am reusit s-o mai zgariem intre timp, vara facem la ea cu succes dovlecei feliati, sunt grozavi de buni. Am incercat si cu vinete taiate pe acelasi model dar nu am avut acelasi succes ca si cu dovleceii.

    • cartofii dureaza sa se faca cam 30-40minute, poate nu i-ai lasat destul. am facut chiar ieri aceeasi combinatie de cartofi, ceapa si carnaciori pe care am descris-o in post, daca ai rabdara sa-i rumenesti sunt absolut bestiali! n-am vazut-o demult pe fie-mea sa manance cu asa pofta😀

  5. Citind postarea ta, am fost curioaså så våd despre ce este vb. si… am våzut foto, clip si com., de aceea cred cå este o investitzie bunå. Eu una sunt norocoaså avand un sotz al cårui hobby este bucåtåritul😀, de aceea tot el este cel care cumpårå si ustensilele. Mie-mi place så gåtesc in chestia aia din lut, care are si capac. Pun in ea carnea (de pui, oaie sau vitå) legumele, condimentele si apa, dupå care o pun la cuptor pt. 3 ore la foc mic. Cand må intorc de la fizioterapie, este gata🙂 , doar mai pun putzin piper ( proaspåt måcinat) si verdetzurile. Si la aparatele de buc. este modå, de aceea nici nu mai sti ce si cat så iei. Toamna trecutå am schimbat maj. aparatelor electrocasnice( de la Bodum) in rosu😛, iar acum am våzut cå au apårut pe un verde crud, superb😉

  6. Pingback: Matematicianul | Iubesc Viaţa

  7. Eu nu-s mare bucatareasa dar mama e foarte incantata de ea si cu ocazia asta chiar sper sa reduca si nivelul colesterolului – tigaia e ok, se pot face pulpe si legume in suc propriu- de fapt se poate gati cam orice .

Lasă un răspuns

