Noua campanie vALLuntar

vALLuntar 2013.

O noua campanie a grupului editorial ALL se va desfasura in perioada 4-17 februarie 2013. Vor fi puse in mod gratuit la dispozitia bloggerilor cate doua carti la alegere de pe http://www.all.ro, carti ale caror recenzii vor apare dupa lectura, pe blogul personal. Pentru fiecare 15 comentarii stranse, echipa ALL impreuna cu Romsilva vor planta cate un copac. Cred ca putem face ceva frumos impreuna, citim, comentam iar in urma noastra vor creste paduri (daca tot vorbeam acum cateva zile despre bradutii de Craciun!).

Regulamentul pentru participare il gasiti aici. Nu mai ramane decat sa va urez spor la lectura (eu mi-am suflecat deja manecile, mi-am pregatit culcusul, ceaiul fierbinte si imaginatia )!

2 thoughts on “Noua campanie vALLuntar

Lasă un răspuns

