O ora cu trupa largita Coolnewz

Putin a lipsit sa ratez mesajul lansat de Rata, pentru ca unul din computerele de pe care imi cercetez blogul a fost la medic (virusul de care pomeneam acum vreo 2 saptamani, nu s-a lasat pana nu mi-am reinstalat windows-ul!), iar serile am fost ocupata citind pentru vALLuntar. Ora din mijlocul zilei aleasa pentru intalnirea cu alti cativa bloggeri din Timisoara, mi-a fost un pic incomoda, dar am incercat sa fur cateva minute, macar sa-i cunosc pe cei care alcatuiesc echipa Coolnewz. Inainte de a apasa pe clanta cafe-barului unde era stabilita intalneala, am realizat ca nu stiu cum arata niciunul dintre cei vizati si m-am bazat doar pe fler si o oarecare grupare de oameni. Localul gol m-a cam debusolat putin, doar in stanga usii era ocupata o masa de doi tineri, care clar nu puteau fi cei pe care-i cautam. Noroc de chelnerita amabila ce m-a indreptat la o masa la etaj, unde am intins mana unui tip care zambea larg si s-a prezentat cu numele mic, lasandu-ma in aceeasi ceata de la inceput, eu cunoscandu-i  doar dupa numele blogurilor. Vazand expresia mea extrem de „inteligenta” m-a ajutat, mi-am dat seama cu usurare ca am nimerit unde trebuia si am dat o roata cu privirea mesei. O fetita blonda si una bruneta de varste diferite se jucau impreuna pe un mobil, iar Rata si Coolnewz-a au inceput sa ma iscodeasca privitor la ce-ar fi de vazut in urbea noastra. M-am scarpinat in cap gandindu-ma la orasul inca gri de final de iarna si le-am promis cateva puncte de reper, daca nu mai apare nimeni intre timp. Spre norocul meu nu m-au cerut cei de la munca si am reusit sa fur mai mult de o ora de sporovaieli pe tot felul de teme (de la bloguri, comentatori, oameni cunoscuti, pana la politica si Romania), timp in care n-a mai venit nimeni din cei convocati, asa ca am plecat agale spre Piata Unirii din apropiere, aratandu-le cladirile colorate de care sunt tare mandra, fiind renovate de curand. Tot cu ochii dupa „avioane” n-am remarcat decat prea tarziu ca am calcat intr-un… aha! v-ati prins! Am incercat sa diminuez pagubele stergandu-ma in iarba si tragand speranta ca Rata si-a facut de lucru spre cladiri cu aparatul foto si nu incercand sa-mi surprinda expresia mea oripilato-concentrata studiindu-mi talpa bocancului la 3 secunde. N-am reusit sa le arat  decat o bucata zidul de imprejmuire al  vechiului oras, numit generic „Bastion” si sa le povestesc putin din istoria statuii din centrul pietii, moment in care mi-a sunat telefonul si a trebuit sa ma teleportez urgent inapoi la munca.

Am ramas cu impresia unei ore agreabile cu oameni extrem de simpatici, dezghetati, fara fumuri si dornici de a afla ce mai e prin Romania, alaturi de care cred ca as mai fi putut povesti un timp. Imi place sa cred ca desi timpul a fost foarte scurt si vremea nu foarte prietenoasa, au reusit sa gaseasca ceva placut in orasul nostru si ca vor mai reveni.

15 thoughts on “O ora cu trupa largita Coolnewz

  1. Norocoaså te stim, inså acum intzeleg si de ce esti norocoaså ;-)) Ce interesant trebuie så fi fost så concentrezi intr-o orå, o gråmadå de istorioare dintr-o gamå largå de domenii si så mai faci si pe ghidul🙂 Wonder Woman😉

  2. no, că ai fost mai norocoasă decât mine: eu nu cunosc decât pe şobolan, care este un tip superfain. ceo coolnewz doar ce ne-a supervizat de la distanţă cele câteva ore (puţine) în care am sporovăit.
    acu serios: nu era nicio pisică în preajmă?😆

  3. :)))))
    „doar in stanga usii era ocupata o masa de doi tineri, care clar nu puteau fi cei pe care-i cautam.”
    :))) eu zic sa editezi repede ca nu se stie ce gasesc pe cartela aparatului meu! :)))
    Da, multumim ca ai venit, ne-a facut mare placere chiar daca a fost scurt. Intr-adevar ora a fost ca o pleasca in mijlocul zilei, dar avind in vedere ca nu eram chiar foarte „flexibili” mai ales din cauza blondei si brunetei, am ales si eu ora cu probabilitate maxima sa fim acolo … Plozii astia nu sunt foarte impresionati nici de Catedrala, nici de Opera, nicidecum de alte chestii din Timisoara sau din alta parte, asa ca nu stii cind ii apuca burta, capul, durerea de picioare etc etc etc🙂

    • vienela: „vorbind MEREU de politica”??
      lasa ca oleaca de confuzie nu strica. Daca nu ai venit la concertul cu tigani de asta vara … ca erai lamurita de acuma …😀

      • Lasa ca a scris bine chestia cu politica.😀
        Vezi ca ti-a ramas centrul tarii nebifat la categoria „intalniri cu bloggerii”. Pe-acolo pe undeva stau si eu. Si psi. Hai ca te-am momit ca lumea, pas de mai zi „Nu”!😀.

  4. Pingback: Anomalii | Zgomotul gândului

Lasă un răspuns

