Zumba Toning la Decathlon

zumba toning

Pentru cei care nu-si mai amintesc ce reprezinta denumirea, este zumba cu greutati de 0,5 Kg. Initial mi s-a parut o greutate neglijabila, dar dupa ce  am facut tot felul de miscari cu ganterele deasupra capului, in lateral, sus-jos, intr-un ritm mai mult sau mai putin accelerat, am ajuns la concluzia ca sunt suficiente. Greutatile recomandate au o tija mai lunga si capetele umplute cu ceva nisip, care atunci cand le agiti dau zgomotul  specific care insoteste  dansurile latino. Din pacate, atunci cand s-au comandat, eu m-am balbait o vreme, asa ca pana la urmatoarea comanda, lucrez cu gantere de la Decathlon, mai compacte si nefosnitoare.

Antrenamentul e mai solicitant, poate pentru ca pe langa coordonarea obisnuita a miscarilor maini-picioare, trebuie sa urmaresti cu atentie pe unde plimbi ganterele sa nu-ti spargi dintii sau sa le lansezi cu bolta in capul colegelor. Frica dispare odata cu invatarea miscarilor si cu infrangerea febrei musculare, care iti arata din plin ce parti ale corpului iti vor arata delicios, daca te tii de treaba! Si cum din cand in cand face bine la moral sa schimbi peisajul, o parte din trupa ne-am mutat duminica dupa masa la Decathlon, sa vada lumea larga ce stim noi sa facem, eventual sa si incerce cu greutatile puse la dispozitie de magazin. Am ajuns putin mai repede, mi-am facut si card Decathlon (tot sunt fan incaltari si imbracaminte Inuit) si desigur am survolat putin prin haine si bocanci, vesnica mea preocupare! Putin dupa 5 spre seara, am demarat incalzirea si in scurt timp am intrat in ritm manevrand ganterele si nescapandu-l din ochi pe Claudiu Gutu care ne coordona de pe scena, glumind dar muncind cot la cot cu noi. Pe nesimtite atmosfera a devenit fluida, parca lucrand ma incarcam cu energie, ignorand bagatorii de seama care isi gaseau sa treaca exact prin spatiul in care evoluam noi, desi tot restul magazinului era gol. Am socializat, am dansat, am strigat si m-am tonifiat la mare arta! Fizic m-am simtit usor obosita, insa psihic parca scuturasem weekend-ul ploios, indecis si plat, care tocmai se incheia. Dupa pozele zbuciumate si mereu amuzante de la final, am pasit  afara unde tocmai se pregatea o furtuna cu strigaturi, pe un fond de cer negru, strabatut in rastimpuri de fulgere inca indepartate si mi-am dat seama ca vremea din exterior conteaza atat de putin, ce-i important e interiorul, starea de bine si multumirea pe care ti-o poate da participarea la un eveniment placut. Cred ca devin dependenta!

27 thoughts on “Zumba Toning la Decathlon

  1. Si noi lucram la karate cu greutati. Gantere de 1 kil pe care le tineai si ‘mimai’ lovituri cu pumnul. Adica tehnica o faceai, dar tineai gantera in mana. Primele repetitii sunt simple si ai impresia ca-ti pierzi timpul. Dupa cateva sute incepi sa-ti doresti brate noi😀

    Ma bucur ca-ti place respectiva activitate. Am facut doar o ora de zumba, ca nu-s pe specificul acestui sport, dar te lucreaza de s-a incheiat.

    • astea-s mai usoare, nu te rup, poti sa si dansezi intre timp. as indrazni sa te invit odata la sala unde merg eu, pe langa munca e si distractie, cu totul diferit de atmosfera rece a altor sali😉

  2. Eu cred ca e normal sa devii dependenta de starea de bine pe care o asigura sportul. Pentru ca nu lucrezi doar pentru exterior, ci si pentru interior, deci, dubla satisfactie la final.😀🙂

    • cam asta e ideea. la exterior n-am avut nevoie niciodata de modificari majore… sau asa cred eu, insa psihic mai alunec pe de laturi, iar atmosfera, oamenii, miscarea si muzica ma aduc rapid pe linia de plutire🙂

  3. Devi dependentå de ceva ce te face så te simtzi bine, fericit… iar sportul nu-i råu deloc🙂 Mie imi place så merg cat pot de repede tururi in naturå sau prin cartier, zilnic. Iarna obisnuiam så merg in weekenduri la schi fond cate 10km, iar vara de 2/ såpt. cate 1000m innot. Acum fac doar fizioterapie pt. recuperare si deja imi pierd råbdrea … vreau så revin mai repede la normal. Citind cat te agitzi tu, asa må bucur pt. tine… multå sånåtate si cat mai multe succese

    • multa sanatate si tie, ella si recuperare cat mai rapida! nu-ti pierde rabdarea… este timp pt toate lucrurile in viata asta, doar sanatosi sa fim!
      esti mult mai sportiva ca mine, eu doar ma joc!🙂

  4. dom’le, in aceasta ordine de idei, eu caut un sutien de sport tzapan. idei, recomandari? unu ceva gen platosa, sa nu se mai zbantuie toate cele p-acolo. (astea de le am io parca nu ma mai satisfac😀 )

    • eu folosesc bustiere, ca sutienele alea cu sarme pe sub, ma cam incomodau. peste bustiera merge un maieu sau tricou din alea stramte si toate imi stau la locul lor, dar eu joc in categoria b… asa ca n-am probleme😀

      • pai da, tip bustiera tre sa fie, clar fara sarme ca nu e recomandabil la sport (nici n-am vazut, sincera sa fiu). dar cum io joc in liga mare (hihihi, hai ca mi-a placut asta) tre sa fie ceva zdravan😀

  5. Imi amintesc de vremurile cand Ionut avea 3-4 kg, dar cu cat il caram mai mult in brate, cu atat parea mai greu. Cred ca se intampla acelasi lucru cu greutatile tale. Ma tot imbie si pe mine Bogdana sa merg cu ea la zumba, dar am o lene de ma doare. :))

  6. Mai, nu-i de gluma cu miscarea asta pe muzica.
    Uite, de pilda, ieri m-am trezit dansand pe muzica de la radio si cred ca am exagerat un pic. Ma dadeam artrista, ca ma vedeam oglindindu-ma in geamul de la intrare si, in plus, nu era nimeni in jur ca sa ma infranez, asa ca am fost ca Ginger Rogers sau Leslie Caron (in imaginatia mea :D) Ce vreau sa zic… Nu cred ca m-am fatzait mai mult de 10-15 minute (pretz de 3 melodii), dar azi mi-am simtit aproape toti muschii arzand. M-am tonificat de numa’! Pacat ca nu fac asta zilnic…🙂

Lasă un răspuns

