Party Zumba Timisoara 2ani

Se pare ca cei langa care am invatat ca Zumba nu e doar un mod de a gusta muzica si a-mi modela corpul, ci un mod de socializare si distractie la maxim, au implinit 2 ani! Mi-e greu sa cred ca au existat, planuit petreceri, masterclass-uri, iesiri in peisaj cu tot felul de runde sportive pline de antren si buna dispozitie, iar eu n-am stiut nimic in tot timpul asta!

Cert e ca am raspuns prezent la apelul efectuat la restaurantul de pe malul lacului „La Renaissence”, intr-un spatiu generos, cu muzica si invitati de seama. Dezmatul a avut loc intr-o seara de vineri in care cu tot somnul scurt tras imediat dupa venirea acasa, am avut senzatia ca n-am sa ma pot bucura in intregime datorita oboselii adunata peste saptamana. Am ajuns cand toata marea de oameni era deja in desfasurare, ringul de dans  plin-ochi, asa ca mi-am aruncat hainele groase , in scurt timp si tocurile care nu-mi permiteau sa sar in ritmul muzicii si dintr-o data am intrat complet in atmosfera, langa oameni dragi de care ma bucur mereu, la fiecare intalnire. Ca de obicei am dansat tot ce-am prins, de la piesele noastre obisnuite de la sala, la muzica de chef de toate felurile, populara, sarbeasca, tiganeasca, Meniaito, Gangnam Style, sarbe oltenesti, Trandafir de la Moldova, doar din ce-mi amintesc asa la prima spicuire. In centrul actiunii a fost, ca de obicei, maestrul de ceremonii, neobositul si extrem de talentatul (spre suprinderea mea si vocal!!!) Claudiu Gutu, dar si invitatii sai, Alina Duma si Paul Chi, care mi-au lasat o impresie mai mult decat deosebita! Desi auzisem doar lucruri bune despre ei, cei doi instructori de Zumba, Alina din Bucuresti, iar Paul din Iasi, fara fite de mari vedete (desi sunt!!!) s-au amestecat printre noi, au dansat bestial si au facut show toata noaptea fara oprire! La 12  am cantat „la multi ani! ”  in jurul unui tort in culoarea de Zumba-verde fosforescent, luminat de artificii si am degustat sampanie roz, potrivita procentului de 90% feminin al audientei. E inutil sa spun ca am ragusit strigand si chiuind la toate piesele care mi-au placut, aclamand coregrafiile noi prezentate de Alina si Paul sau sustinandu-l pe Claudiu si ca-mi vor trebui cateva zile sa-mi revin dupa maratonul acesta, dar mi-a fost imposibil sa stau pe margine. Oamenii acestia inimosi  stiu atat de bine sa cultive buna dispozitie molipsitoare, dansul debordant si arta de a sti sa traiesti momentul cu intensitate!

Am plecat spre dimineata cu regretul ca am doar doua picioare care abia se mai puteau misca, dar cu inima plina de bucuria impartasirii unei petreceri atat de reusite alaturi de oameni deosebiti, fie ca sunt instructori de Zumba, prieteni dragi sau oameni pe care i-am vazut acolo prima oara, uniti de aceeasi pasiune. Cine n-a incercat niciodata sentimentul acemeniaito zumbaaaaaaa!!! o hora hotaratasta, se poate considera sarac…

tortul zumbatortul zumba

20 thoughts on “Party Zumba Timisoara 2ani

  1. Ce frumos stau aliniate paharele cu sampanie iar culoarea tortului e dementiala Ma intreb daca e chiar fosforescent :))
    Fiind martipan = comestibil probabil nu dar ideea e tare!
    Ma bucur ca ai avut parte de atata distractie, nu am mai fost la o petrecere nu stiu cand … imi place sa citesc macar la altii

  2. deci in continuare observ ca este un loc perfect de agatat, desi de data asta vad ca sunt si ceva baieti prin cadru. Deci inseamna ca si-au dat si altii seama de treaba asta si au trecut la fapte!😀

  3. Mai mult decat zumba imi place nebunia cu kangoo jumps. Asta chiar mi-as dori sa fac. Ii aratam aseara lui Mihai cam cum as sari eu prin sala… si am dat din maini pana am spart un pahar. :))

  4. Asta da distractie pe cinste, se vede din imagini ca dansul aduce fericirea pe chipurile oamenilor. Dansul sau sportul. Miscarea in general.😉

Lasă un răspuns

