Final de saptamana la Mall

Stim cu totii ca la Mall e ca la muzeu, lumea nu merge sa cumpere ceva, ci sa rasfoiasca magazinele sau sa-si expuna toaletele, platformele si rochicioarele subtirele de vara, chiar daca afara sunt inca doar 8gradeC curajoase si un vant de controleaza toate fisurile! Eu ignor cu nepasare orice „tinuta obligatorie” de Mall, fluturandu-mi bocancii si blugii de toata ziua (rochia fara spate a ramas trista, ancorata in intunecimea dulapului), admir in treacat mersul leganat al catorva codane si ma ancorez la balcon, rontaind ceva de-ale gurii si trecand in revista ultimele noutati din viata mea si-a surorii din dotare. Platoul de la baza scarilor rulante s-a colorat brusc cu un ou Kinder grasan, ale carui picioare rosii dansau amuzant in fata copiilor daca indrazneau sa se apropie suficient. S-au executat poze cu oul care  facea amuzant tot felul de reverente, piruete, dragalind copiii rusinosi si facandu-le vant discret celor care intreceau masura.

O cutie mare cu inscriptia „eveniment in derulare” mi-a atras atentia si in cateva minute alte doua oua kinder, de asta data gonflabile au aparut la distanta mica unul de cealalalt. Cand a inceput si muzica din „Razboiul stelelor” am devenit curioasa, ratand de putin momentul in care dintr-un ou a tasnit Vader-„ala mic de respira greu” intr-un costum destul de asemanator celui din film. Iesirea presupusului Luke din cel de-al doilea ou n-am mai ratat-o si cum era evident, in scurt timp si-au scos armele (neoanele albastru si rosu) si au inceput sa se lupte, dueleze, sa alerge printre oameni, pe scari, cu oul Kinder printre ei, cu clovnii, sa se intepe cu presupusele sabii si la final Vader- cel negru (care cred ca a capiat de cald cu masca aia pe figura!) a cazut lat in aplauzele anemice ale asistentei. Dupa toata demostratia asta super animata, toti s-au inghesuit sa-si faca poze cu trio-ul faimos.

A fost placut sa vad personificarile personajelor pe care le-am adorat in adolescenta, cred ca as fi fost extrem de entuziasmata sa fi gustat asa ceva pe viu, la vremea cand filmele „Razboiul stelelor”, „Imperiul contra-ataca” si „Intoarcerea lui Jedi” erau in mare voga.Muzica s-a stins si totul a  revenit la normal, personajele de poveste grabindu-se spre iesire. Ne-am mai continuat povestile o vreme, urmarind din cand in cand furnicarul colorat, insa n-a mai aparut nici un alt personaj… poate alta data!

16 thoughts on “Final de saptamana la Mall

  1. Vezi, dacă eu nu am Mall în orașul meu, nu am nicio grijă.🙂 Vorbind serios, vă invidiez. Aveți Mall, aveți și cinematograf. Eu nici din ăla nu am.😦
    O săptămână frumoasă îți doresc!

  2. Mi-ai facut pofta de iesit la mall. Saptamana asta se va produce evenimentul, negresit.😀 N-am mai fost pe acolo de-o eterninate. Ma rog, incerc sa schimb mall-ul de data asta, sa explorez noi orizonturi.😛
    Saptamana frumoasa si insorita iti doresc!🙂

  3. Am citit undeva ca in Occident exista o intreaga categorie de pensionari care isi petrec ziua intreaga acolo. Isi duc pachetele de mancare, apa si incaltaminte comoda, apoi isi fac portia zilnica de miscare dand cateva ture pe langa magazine… Motivele sunt mai multe, dar niciunul legat de cumparaturi: siguranta pe care le-o ofera prezenta atator agenti de paza in vecinatate, aerul conditionat, posibilitatea de a se intalni cu alti semeni de-ai lor si a socializa…

  4. Mi-ar placea sa il intalnesc la mall pe Luke si sa il vad luptandu-se. Am revazut filmul de curand. Nu am mai fost la fel de impresionata (normal), dar nostalgia a avut grija sa ma sustina, sa il pot vedea pana la capat cu drag.
    Eu nu prea calc pe la mall, ma enerveaza fitele celor pe care ii vad pe acolo. :))

    • luke avea parul lungut si aducea binisor cu personajul din film, in schimb vader era cam scund, nu-l domina ca statura pe luke😀
      pe mine ma amuza fitele de care spui, e o fauna interesanta acolo, am material de studiu…

  5. Haidi maaaaahhhhh….ca nu e chiar muzeu la Maaaaalllll!😀 Unii mai si cumparaaaaa….hai maaaaah!😀😛
    Mie imi place sa merg la Mall , in primul rand pentru Starbucks , se stie😛 si apoi tocmai ca sa vad/admir/clatesc privirea cu toalete , mutre pretentioase , pitzi roze , flacai frumosi (ce? ce-i frumos si la Dumnezeu place!)si , cateodata , cate o bluzita…ceva…😛 Si , evident , Auchanul , unde gasesc cam ce am nevoie…🙂
    Faina scena asta cu personajele….noi am mai prins asa ceva , insa cu alte personaje….faceau reclama la napolitane sau la biscuiti.🙂

    • eu m-as fi imbratisat nitel cu grasul ala de ou, era simpatic foc… dar pana am lasat toti copiii sa se pozeze, a plecat🙂
      scena a fost de milioane, personajele se alergau pe scari, iar unii, imperturbabili, coborau prin fata lor ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. chiar m-a mirat cat de indiferenti pot fi la orice nu-i priveste in mod direct…

      • Pai ….nu as vrea sa iti stric postarea asta plina de veselie , dar m-ai „atins” cu „chiar m-a mirat cat de indiferenti pot fi la orice nu-i priveste in mod direct…”😦 Oamenii pica pe strada si alti oameni se manifesta ca in remarca ta!😦 De ce te-ai mira ca oamenii au uitat sa fie …fericiti?

      • se facuse loc gol in jurul „luptei” improvizate, toata lumea poza, aplauda, era ceva amuzant si unul a inceput sa coboare scarile rulante prin mijloc, cercetandu-si preocupat telefonul… doar era spatiu public!

Lasă un răspuns

