Ce filme am mai vazut…

Din cand in cand ma loveste dorul de filme, fac pauze de seriale si infulec ce gasesc pe net. Iata ce-am reusit sa vizionez in ultima vreme:

The Words– O pelicula ce prezinta stradaniile inutile ale unui tanar american de a deveni scriitor, pana in ziua in care descopera intr-un anticariat din Paris, un manuscris tocmai bun de publicat. Fara a putea sa reziste tentatiei, copiaza manuscrisul si intr-un concurs favorabil de imprejurari ajunge sa-l publice  devenind prima lui carte de mare succes. E un film care da de gandit, despre corectitudine, relatii de cuplu, succes, o introspectie atenta despre cate putem sa sacrificam pentru a ajunge in varful piramidei si in plus il are ca protagonist pe Bradley Cooper, noua mea feblete! Exact genul de atmosfera reconfortanta si cu final oarecum… neasteptat.

Hemingway & Gellhorn– N-am reusit sa ma numar printre fanii prolificului scriitor american, am urat mereu razboiul si moartea, insa m-a tentat sa aflu cate ceva despre viata lui. Se pare ca era un tip original, impulsiv, traind in afara regulilor. Marty Gellhorn -jucata de o Nicole Kidman matura, ce nu si-a pierdut chiar total aerul de papusica delicata- este o jurnalista a carei viata se intretaie o vreme cu cea a lui Hemingway, reusind sa imparta si sa se concureze in relatarea catorva razboaie covarsitoare dintr-o perioada sfasiata de lupte, insa esuand in relatia de cuplu pe timp de pace. Filmul prezinta un Hemingway destul de putin interesant in afara romanelor sale si a patului, inecat in tutun si betii, insa personajul Gellhorn subliniaza o femeie puternica ce-si urmeaza destinul de a fi un apreciat corespondent de razboi in zone fierbinti si care intr-un final, realizeaza ca relatia cu Hemingway devine prea greu de suportat si-o abandoneaza, in pofida sentimentelor. Mi-a placut o remarca din film referitoare la cat de rar reusesc sa construiasca o relatie puternica si durabila doi oameni inteligenti. Un film interesant prin spicuirea conflictelor vremii, iar actorii Clive Owen si Nicole Kidman fac un cuplu demn de studiat in profunzime…

Skyfall– Filmul din 2012 cu un James Bond nitel sifonat si fara gadget-urile alea fantasticoase de care era insotit de obicei, ba chiar si fara Bond-girl-ul uzual (apare o duduita, dar destul de palid- e de culoare… dar ramane doar la stadiul  de promisiune)! Cu toate acestea incepe si se termina cu scene delicioase de distrugeri in lant, rasturnari spectaculoase, masini care zboara in flacari si alte cascadorii a-do-ra-bile! V-ati prins ca n-as vrea sa vad asta in realitate, dar in film nu ma pot opri sa le ador! Dintr-o greseala, lista cu spionii englezi activi, ajunge in posesia cui-nu-trebuie, iar Bond trebuie s-o recupereze, dupa ce ia apa la bord prin niste gauri de gloante si-i aproape sa dea coltul. Desi arata tot bine, imbracat doar in prosop, spre final, vazandu-l tot cutat, m-am intrebat daca n-a sosit vremea introducerii unui alt actor. Personajul negativ, picant cat permite rolul pentru a nu eclipsa partea „roz” a filmului, are cateva replici miezoase  si daca nu-l faceau de un blond detestabil, cred ca multe inimioare ar fi ales calea raului.

Cam astea ar fi ultimele vizionari. Voi ce-ati recomanda pentru weekend?

13 thoughts on “Ce filme am mai vazut…

  1. Ala cu Hemingway m-ar tenta…De primul…hm-hm , iar Skyfall ,parere strict personala , m-a plictisit.
    Ieri am vazut cu copiii un film de desene animate la Cinema Mall…😀 Daca vrei sa razi cu lacrimi si sa te deconectezi , cauta „Croods”. Demential!😉

  2. din cele trei, am vazut doar skyfall, pe celelalte le adaug pe lista acum🙂
    altfel, am vazut „viata lui pi” si chiar mi-a placut, povestea e foarte buna si foarte bine scrisa si ‘ted’, o comedioara usoara, despre care s-a vorbit destul de mult, dar filmul e ca sa zic asa, de nota 7, „flight”, „war horse” si „the girl with the dragon tattoo” (varianta suedeza), citisem si cartea prin 2010, dar filmul mi s-a parut mult mai pe inteles si foarte bine realizat…

    • viata lui pi am vazut-o si eu, am citit si cartea, interesante ambele! fata cu tatuajul am bifat-o si apoi am citit toata trilogia, ca mi se deschisese apetitul, bifat si flight. raman ted si warhorse. multumesc de propuneri🙂

  3. Imi face cu ochiul filmul despre Hemingway. Am citit de curand ca era un tip ciudat si as vrea sa aflu mai multe. Ce poate fi mai simplu decat sa te relaxezi in pat si in acelasi timp sa afli ceea ce vrei?
    Nu iti pot recomanda nici un film, ca nu am mai vazut de mult nimic. :))

Lasă un răspuns

