Ati testat smoothie?

smothie verde smothie doar din fructe smothie smothie verdeCum n-am avut niciodata probleme cu greutatea, am mancat dupa afinitati si figuri de copil unic la parinti si rasfatat maxim, fara a numara calorii, incercand, cand imi aminteam, sa adaug cate-o vitamina, balotand la greu dulciuri de bucurie, tristete sau fara motiv, prajeli in frunte conducand detasat cartofii prajiti, care se fac repede si potolesc foamea cand ajungi tarziu acasa… ati cam prins ideea, nu-i asa?

De-o vreme insa, cum informatiile verzi ma bombardeaza constant, mai plec urechea sa vad daca ar fi ceva de incercat. Cu vreo doi ani in urma am decis sa beau ceai verde zilnic, in ultima vreme imbunatatit cu ghimbir (a carui aroma o ador atat de mult incat as putea-o transforma in deodorant), rontai goji  si ultima traznaie, mesteresc smoothie-uri. Am inceput light cu o amestecatura de banana, grepfruit, portocala si kiwi, pe care nu le-am maruntit destul si a iesit un fel de ciorba groasa pe care am plimbat-o nitel prin gura. Nici culoarea, nici gustul nu m-au descurajat, asa ca urmatoarea incercare a fost cu ceva adaos verde. Cum n-am ajuns prin piata si singura chestie verde de la buticul din colt era salata, am zis de ce nu? Asa ca am adaugat vreo trei frunze de salata si am mixat mai serios, de data aceasta. Hmmm, gustul, exact cum ma asteptam, n-a mai fost asa de bun, insa am trecut peste amanunt si am balotat cele aproape doua pahare create. Culoarea rezultata a fost spre verde, lucru ce m-a facut sa cred ca ma apropii oarecum de nuanta  ideala.

Testarile fiind facute, m-am gandit sa incep cu asa ceva ziua, sa ma trezesc un pic mai de dimineata(stiu sigur ca am sa regret cat de curand hotararea asta) sa am timp sa-mi mixez ideile verzi si sa le degust. Am in plan niste adaos de patrunjel, despre care am tot citit ca are o „spinare” de vitamina C, dar sunt absolut deschisa la combinatii, mai ales daca includ ceva clorofila. Trebuie sa studiez cum sa contrabalansez gustul verziturilor care nu-s atat de apetisante ca fructele si sa maschez cumva banana care la ultima combinatie mi s-a parut cam scarboasa. Deci, ati incercat, v-ar tenta asa ceva, niscaiva sugestii?

12 thoughts on “Ati testat smoothie?

  1. Nuuuuuuuuuuuu!
    Am mâncat câteva săptămâni chestii blenduite (din cauza unor lucrări dentare mai serioase) şi m-am săturat de gustul ăsta amestecat, care e de-a dreptul greţos, alimentele parcă anulându-se unul pe altul. Prefer să le mănânc separat, să ronţăi câteva frunze de salată, busuioc, spanac, pătrunjel, o bucată de banană, câteva mere, suc de portocale.
    Da, ştiu, arată bine şi sunt convinsă că-s sănătate curată, dar nu-s pentru mine.😀

    • eu am mai „smecherit” unul de dimineata si a fost bunicel. mi se pare distractiv, chit ca n-am simtit surplusul ala de nergie promisa. am dormit pe drum la fel ca de obicei🙂

  2. Nu am incercat niciodata, desi de mult timp mi-am propus sa-mi cumpar, nu neaparat sa-mi fac eu in casa. De curiozitate, nu cu gandul la sanatate, pentru ca tot citesc despre el pe bloguri si diferite site-uri. Esti foare curajoasa de incerci astfel de combinatii…inedite.😀

  3. M-ar tenta dar mi-e cam lene
    mai bine mananc cate-un brocoli si cate-un morcovel fiert doar pe jumatate, chiar nu ma vad trezindu-ma mai devreme sa-mi fac smoothie-uri

  4. Pana acum nu am incercat smoothie,dar am 3 retete pe care le-am luat de la o emisiune (o sa pun linkul aici si daca vrei vei privi). Par interesante si cred ca si bune la gust. Pana acum am incercat apa de clorofila care mi s-a parut ffff buna pentru perioada calduroasa si pentru imunitate.
    Apropo, stiu ca ceaiu verde luat constant irita un pic intestinul,caz in care trebuie pauza.Sper ca nu ai patit asta si nu vei avea vreodata neplaceri.
    Iata emisiunea : http://www.youtube.com/watch?v=da2Uaz8E5OI

  5. Cand eram copil, mama ne facea niste amestecuri d-astea cu mere, sfecla rosie, patrunjel, portocale… Cam tot ce prindea ne baga pe gat. Acum imi place mult aspectul lor, dar nu am incercat sa fac. Poate mai la vara, cand apar fructele noastre.

Lasă un răspuns

