Hard Rock Cafe- Praga

Pentru cei care n-au auzit inca denumirea, nici o problema, mie nu mi-a „sunat” nici un clopotel nici cand eram acolo. Prima oara cand am luat contact cu plasutele cochete din hartie, inscriptionate si pe care toti le carau cu o grija ciudata gen „my precious!”, am dat din umeri indiferenta. Apoi, vazand tricourile prietenilor mei achizitionate din magazinul mai sus numit, parca m-a incercat ghimpele invidiei, ce-ar fi sa-mi trag si eu un astfel de suvenir la vreo 700 de coroane? (25Kc= 1euro) Il pun frumos in vitrina, langa bibelourile balerine, pescari chinezi si elefanti de marime aleatoare (uh, am uitat ca n-am asa ceva!) sau printre carti, blindat intr-o punga ermetica sa nu-l manance praful. De fapt, gandul asta mi-a venit mult mai tarziu, pentru ca in prima zi eram cu gatul zgait la ceasul astronomic si la focalizarea sfintilor care ies la ora fixa, din piata din apropiere. Totusi, a doua zi, am strabatut o bucata buna de oras pana sa intru in stapanirea tricoului. Magazinul era absolut  plin in special de tineri cu cercei in nas, geci de blugi si rucsace cu insigne. Personalul magazinului micut era extrem de amabil, facand conversatie cu fiecare client, indiferent de limba vorbita si intreband cum se zice „multumesc” in romana, lucru ce m-a facut sa rad. Misunau toti ca furnicile sa aduca marimile cerute, treaba mergea ca pe banda, iar spatiul fiind destul de restrans din cand in cand, mai restrictionau accesul. Bineinteles ca am participat la toate astea cu eterna mea neincredere si indiferenta la tot ce inseamna „fite”, neintelegand foarte clar pentru ce m-am inghesuit atat pana acolo, dar incercand sa fac fata atmosferei si trendului, sa nu par chiar mereu fosila. Timpul nostru fiind extrem de limitat, n-am mai intrat (proasta decizie!) in cafeneaua imediat de alaturi si desigur am ratat privelistea si contrastul fantastic intre cladirea cu fresce din exterior si interiorul modern.

IMG_4367 IMG_4365

14 thoughts on “Hard Rock Cafe- Praga

  1. Frumos suvenir, chiar nu puteai sa-l ratezi. Sa-l porti sanatoasa!🙂 Mi-a adus aminte ca mi-am achizitionat si eu ceva de genu’ din Bruxelles. Si chiar l-am purtat cu drag.🙂

  2. Noi avem deja tricouri de prin multe HRC-uri (Berlin, Munchen, NY, Atlanta, Marbella, Barcelona etc.). Sunt innebunita dupa ele, am cred juma’ din colectia pentru dame. Misto ze t-shirt, sa-l porti sanatoasa😉

    • banuiam eu ca-s antica😆 pe vremea cand abia aparuse zara in mall, am intrebat o prietena cine-i aia? printre hohote de ras mi-a explicat si a concluzionat ca n-am cultura😀

    • din pacate am avut timp doar sa scanez magazinul, eram intr-o criza de timp fantastica. si asa cand am ajuns inapoi la autocar, cu o usoara intarziere era o liniste atat de ascutita ca puteam sa ma tai in ea🙂

  3. Sunt altfel decat noi? Mai calzi si mai sinceri- asa as defini eu adevarata ospitalitate. Cel putin asa reiese.
    Personal o regasesc (acest tip de ospitalitate) in Spania, am aflat-o si in Madeira

    • e adevarat ca am avut contact limitat cu localnici, avand ghidul nostru si program cu interactiuni minime cu cei din afara, batand doar zonele turistice…

Lasă un răspuns

