Greu dupa atatea zile libere!

Am avut un Paste linistit, cu mancare si somn pe saturate, asa ca venirea la munca, in afara de trezitul de dimineata nu mi-a dat  mari batai de cap… teoretic. Cu ochii pe jumatate inchisi am selectat din frigiderul care sta sa expandeze, cate ceva de-ale gurii, am pregatit o plasuta tocmai buna sa hraneasca jumate de sat african ( o gustarica pentru pauza de masa!) si am pus-o pe cuier. Mi-am luat niste haine cam groase, la intamplare, bulversata de furtuna de asta noapte si norii uraciosi de la rasarit (evident ca acum e soare si ma voi topi in drum spre casa ca omul de zapada!), mi-am pus tactic mobilul pe poseta sa nu-l uit si am inceput sa-mi caut cheia, pe care n-o mai vazusem de vreo 2 zile. Aveti doua incercari sa ghiciti daca am gasit-o… aha, v-ati prins din prima! Am trezit copilul care zambindu-mi dulce printre dinti a incuiat dupa mine. A, nu! Inainte de asta mi-am mutat poseta pe cuier, desigur uitand de telefon care a plonjat cu zgomot pe gresie si a inflorit in toate partile componente (doar 3, se putea mai rau…). M-am felicitat scurt, l-am asamblat rapid, mergeeeeeee! si m-am lansat la drum cu castile-pe-cap, vorba cantecului. Am eu asa de la bloc pana la prima curba o strada interminabila pe care greu o dobor fara ceva muzica sau vorbaraie de radio. Cand mai aveam vreo 2-3m pana la capat am realizat ca punga dolofana cu mancare ramasese pe cuier. Pentru a doua oara pe ziua de azi (hai sa fiu pozitiva si sa spun „si ultima”!) m-am felicitat cordial si oarecum obscen. Am decis sa sfidez intelepciunea populara si sa ma intorc din drum, poate un restart e de bun augur. Daca tot i-am distrus zen-ul fiica-mi o data, am si sunat-o sa-mi desigileze usa. Inutil sa spun ca daca frigiderul nu fusese burdusit, cred ca mi l-a rezolvat pentru cateva saptamani! M-am reintors agale, am salutat un vecin contrariat ca am gresit sensul de mers spre munca, am agatat punga de pe clanta usii (unde rugasem sa-mi fie lasata, ca sa evit eventualele „urale de bucurie”) si am reluat plecarea, de asta dat sub auspicii mult mai promitatoare.

Intre timp am prins control in autobuz, dar abonamentul e abia facut, toate-s bune. Cerul s-a luminat, e soare, cald, atmosfera inca de vacanta, liniste, toate conditiile sa ma astern la munca. Va doresc o zi frumoasa, indiferent daca mai leneviti sau v-ati activat!

21 thoughts on “Greu dupa atatea zile libere!

  1. Încerc şi eu să-mi intru în ritm după sărbători la fel de paşnice. Norocul meu sunt clienţii care nici ei nu dau semne că s-ar fi trezit cu toţii. Să ai o săptămână super!

  2. Azi dimineata inca nu stiam daca mai avem totusi o zi de vacanta sau nu. Mare mi-a fost dezamagirea cand am ajuns la birou si toata lumea era acolo…

      • Poi si mie imi place!!!! Cum nu?!
        Doar ca imi place mai mult vacanta, parca…

      • Undeva in mintea mea stiu ca ai dreptate, dar cand ma gandesc ca Terra are milioane de kilometri patrati pe care nu i-am vazut imi vine sa ma razgandesc!
        Dar e ok si chiar indicat sa avem un serviciu, preferabil bine platit si lejer😀

  3. :)) daca era un restart monoton nu mai avea farmec.
    Eu mai am si astazi si de maine testez traficul zilei . o zi insorita…ce a mai ramas din ea!🙂

  4. Greu rau! Am ajuns si eu acasa epuizata dupa o zi interminabila la servciu. Tot ce pot sa spun, pana nu adorm, e ca mai am nevoie de o mini vacanta…😀 Sau de o vacanta in toata regula.😛
    Si plecasem super energizata si relaxata dupa sarbatorile astea care nu se mai terminau(asa le-am perceput din plictiseala).😀 Nah, acum. :)))

    • si mie mi s-au parut cam lungi, ca am lancezit pe langa casa😀
      dar azi am avut o zi plina, dupa cum s-a anuntat de dimineata, deci ma simt satisfacuta!

  5. Hristos a înviat, dragă Red! Ce mi-a plăcut cum ai povestit despre începutul tău „faimos” de zi. Se prea întâmplă şi aşa şi ce aiurea e şi, culmea!, parcă toate belelele se ţin lanţ! Important este să păstrezi umorul şi voia bună.
    O zi frumoasă, dragă Red!🙂

  6. Io am inceput munca ieri , adica miercuri si m-am consolat singurica zicandu-mi ca e miercuri si 3 zile trec rapidus , vine vineri…uraaa , gata venit si weekendul😀

  7. Ceea ce incepe prost se termina si mai prost, spunea un tip destept. :))
    Ieri am incercat de trei ori sa imi fac somnul de frumusete. Prima data a sunat interfonul, dar pana am ajuns la usa… persoana disparuse. Am atipit iar si m-a trezit postarita (pe ea nu m-am suparat, ca mi-a adus bani). Nici nu atipisem bine, cand m-a sunat Mihai… S-a dus naibii somnul meu. :))

Lasă un răspuns

