Pastele nu-i in toata duminica!

Obisnuiesc sa trimit carti in diverse locuri, fie ca particip la diferite campanii, fie ca, asa ca azi, am primit cadou o carte pe care o mai aveam si mi-a facut placere s-o dau mai departe. In drumul meu spre munca am descoperit undeva anul trecut, un oficiu postal micut, unde nu era coada niciodata, doamnele foarte dragute m-au sfatuit cum sa obtin varianta cea mai avantajoasa ca pret, toata lumea si mai ales eu, era foarte multumita. Pana azi cand la ghiseu m-a intampinat o persoana necunoscuta, acra, obtuza si pe un ton de lehamite a inceput sa-mi prezinte variante de plic cu protectie (atentie sporita sa nu mi se sparga cartea la transport!). Unul din avantajele conlucrarii mele cu doamnele de la oficiul pitit undeva in centru era faptul ca ne miscam rapid si eu si ele, fara sa ma abat de la programul meu obisnuit. Doamna de azi avea altceva in plan sau se bucura de o zi de inceput de saptamana mai putin prielnica. As zice caz-tipic-de-ghinion din partea ei, i-am taiat-o complet nepoliticos ca vreau plic simplu, cu regim de „tipizat”. A mormait ceva de siguranta, eu am continuat cu vice calma s-o tin pe-a mea, deja testasem varianta de cateva ori! Cand mi-am dat seama ca n-am pix in poseta, m-am gandit ca o sa-mi spuna ca nu ma  ajuta si-mi  da viteza… dar avea alte capcane pregatite. Dupa ce m-a lasat sa scriu adresa destinatarului si a expeditorului pe fata plicului care nu se deschide, mi-a sters doua remarci ca n-am localizat cum trebuie adresele si ca s-ar putea sa-mi vina inapoi expeditia. Eh, m-am gandit, am meritat-o! Totusi mi-a aratat ca a incercuit adresa buna, eu am zambit larg si recunoscator pentru amabilitate, am lasat-o sa calculeze tacticos cautand localitatea din tara, desi stiam exact cat costa toata povestea si intr-un final i-am multumit sperand ca-i stirbesc nitel din acreala. Una peste alta, mi-am trimis plicul si nu m-am luat de par cu respectiva, desi la ora aia nu eram nici eu un monument de amabilitate. Cu putin noroc, poate data viitoare dau peste doamnele simpatice de pana acum…

8 thoughts on “Pastele nu-i in toata duminica!

  1. Cât de bine seamănă cu ce am păţit eu ieri. Am fost să îmi iau pachetul de la Libris. Aveam de plătit o diferenţă de 9 lei. La ora 17, doamna de acolo mi-a spus că a predat banii şi nu poate să îmi mai încaseze (în condiţiile în care oficiul se închidea la 18). Ca şi cum mi-ar fi făcut un favor mi-a spus să aştept. Până şi-a aşezat nişte plicuri şi a vorbit la mobil (în interes personal desigur) vreo 10 minute. Faine servicii.🙂

    • pe mine nu ma intriga chestiile astea cand merg prost, pt ca traiesc de prea multi ani aici si a fost mult mai rau. ce m-a necajit e ca vazusem ca se poate mai bine, nu doar o data si uite pentru un om, trebuie sa-mi modific impresia generala. mergeam cu drag acolo.
      si ca sa fiu corecta pe deplin, de cativa ani am intalnit doar functionare amabile la posta, cu exceptia celor de la coletaria de la posta mare pentru care am o aversiune vesnica!

  2. Mda, povestea cu Posta ma face sa evit cat mai mult orice intersectare cu aceasta institutie, dar uneori n-ai ce face. Parca ar invata la „scoala de postasi” sa fie acri si lipsiti de amabilitate. Pe unde am fost, numai situati aiurea. Exceptiile…atat de rare.
    Iar Posta romana – o institutie atat de invechita si depasita. Nu s-a mai investit nimic in modernizare. Dimpotriva!
    Anul trecut, eram disperat sa trimit un fax in cel mai scurt timp si am fugit la prima posta din cale. Surpriza! Posta romana a… desfiintat serviciul de fax! Asa ca am cautat in mare graba, la o agentie de turism din apropiere, un fax de unde am putut sa-mi rezolv treaba…😦

    • eu am sesizat diferente mari, doamnele de la posta mare sunt mereu foarte dragute. la fel si cele de la mine din zona, dar deschid prea tarziu. cred totusi ca doamna aceea avea o zi proasta si s-a nimerit sa-i stau in cale🙂

  3. Merg destul de des la posta si intotdeauna stiu exact ce vreau, asa ca nu le las timp sa ma agate. Dar am cate o porecla pentru fiecare dintre doamnele de la ghiseu, in functie de felul in care se misca. Unele parca sunt adormite, imi vine sa arunc apa rece pe ele. :))

Lasă un răspuns

