Wordless Wednesday: Play With White

single dressed in white in light in bunch laying

26 thoughts on “Wordless Wednesday: Play With White

  1. Frumoasa joaca de-a albul.🙂 Sau de-a narcisele.😀 Nu te mai saturi de ea…
    Atat de diafane…
    Am fotografiat si eu o multime de narcise primavara asta. Dar inca nu am dedicat florii numelui meu un articol. Ma bucur ca ai facut-o tu.🙂

  2. Minunate fotografii cu gingasele narcise! Si mie imi amintesc de copilarie, caci bunica avea pe marginea aleilor din curte multe narcise si lalele. Era un „rai al florilor” in fiecare primavara!
    O zi frumoasa in continuare, draga Red!🙂

  3. In a doua poza parca ar fi aranjate intr-o coronita. Am pe birou o crenguta de salcam, insa privind pozele tale parca vreau si altceva… Oare mai gasesc narcise acum?

Lasă un răspuns

