Valuri Zumba la Neptun(II)

Dupa plaja extinsa pe mai multe ore decat am anticipat (previziunile meteo anuntau furtuni si m-am gandit sa iau tot soarele posibil ca nu se stie cand mai prind!), un dus rapid si infatisarea obligatorie la piscina unde am prestat mai pe sarite si pe spicuite din cele doua sesiuni de Zumba in asteptarea invitatului. Mereu imi spun ca trebuie sa fac efort limitat, ca  fortele mele batranesti sunt limitate. Degeaba, ma fura muzica, vreun hit de radio lalait la maxim si ma trezesc cu mainile in aer, urmarind avida pasii de pe scena!

Surpriza serii a fost invitatul Mo Diakite, care a umplut scena cu cei 2m ai sai, membrele lungi si dansul fluid, natural, parand ca se aluneca fara efort. Nu mai vorbesc de miscarile din bazin absolut naucitoare, gradatia coregrafiei exact pe masura audientei si scandarile publicului dansant care au incins la maxim seara. Ritmuri africane pline de tobe mi-au dat elan, m-am invartit, sarit, ondulat, aliniat, amestecat si metamorfozat alaturi de ceilalti in oameni fericiti! Showul din seara de vineri al lui Mo Diakite a fost intrun fel premiera spectacolului ce urma sambata.

Dupa cina luata la una din terasele din apropierea hotelului, ne-am echipat de gala si am coborat penduland cu grija pe tocuri la petrecerea de gala a serii. Rochia stramta si tocurile mi-au limitat aproape complet miscarile, asa ca m-am limitat la a face galerie celor care au participat la concursul de dans. Inutil sa spun ca dupa miezul noptii eram absolut ragusita (dupa sustinerea castigatorului, charismaticului si absolut bestialului Paul Chi), dar cu un zambet enorm pe fata. Am plonjat rapid in pat (tot stil coma- v-ati prins deja!), avand senzatia ca a trecut doar un minut pana am deschis ochii, constatand ca e o noua zi.

De data aceasta, la prima ora, au dansat instructorul meu favorit Claudiu Gutu- Zumba Timisoara, alaturi Bianca Bobalca de la Zumba Hunedoara si vedeta TV Adriela Morar, ultima pentru mine, din pacate complet necunoscuta. Ora a fost antrenanta maxim, toti dansand superb Claudiu cu gratia, poantele si sufletul pus pe tava, Bianca simtind muzica prin toti porii si cedand-o prin miscari elegante celor din jur, Adriela o frumoasa cu un zambet de 100 de puncte. Shooting-ul obligatoriu de la final si fuga iar la mare, unde ce nu reusisem in prima zi, am executat cu ocazia asta: un rosu uniform fata-verso in maxim o ora, cu toata crema cu factor de protectie 20, motiv pentru care m-am ghemuit cuminte sub umbrela, unde m-am ascuns pana soarele a devenit mai prietenos si am dormit mai bine ca in pat!

Pe seara prima sesiune am folosit-o ca incalzire, dar la a doua am trait un extaz maxim. Au evoluat cei mai tari instructori de Zumba (SJ) din Romania: Adela Iacob (in urma masterclass-ului ei din toamna, am descoperit si m-am infectat de Zumba), Cristina Dudu si Laurentiu Fugaru. Pana la momentul ala credeam ca muzica de zumba e preponderent latino (merenghe, salsa, bachata, samba, mambo si cate vor mai fi…). Cand am auzit cum curge opera din boxele imense „Fantoma de la opera” si Mozart, m-am simtit in extaz complet, am rimat total atat cu muzica cat si cu miscarile! Inutil sa spun ca a zburat timpul in coregrafii exact atat de complicate cat sa-mi starneasca apetitul dar sa nu pierd ritmul, sa dansez fara sa simt nici o oboseala, doar o imensa bucurie alaturi de multimea de oameni care inconjurau piscina. Intre timp s-a lasat seara si a urcat pe scena din nou Mo Diakite, purtand un tricou in culoarea zumba galben-verde-fosforescent, pantaloni africani cu turul jos si un fel de dantelute marunte pe craci. Atmosfera era deja la cote maxime, iar el a mentinut-o asa, fluid, sacadat, ritmat, dansand cu sufletul si aruncand spre noi tone de bucurie, entuziasm, voie buna, viata!

Ne-am stins greu doar pentru a intampina ultima petrecere pe plaja, in jurul unui foc imens de tabara. S-a horit, dansat, cantat, am urmarit melancolica niste lampioane ce se ridicau silentios spre cer de la o alta petrecere alaturata si am incheiat seara… spre dimineata dupa ce am bifat o piesa sarbeasca si multe-fara numar- piese de-ale noastre, hit-uri la moda, vechituri vesnic in ton cu petrecerea, alaturi de rasete, poante, dansuri de societate sau de-a valma.

mo diakito si baietii zumba! shooting antren maxim "africanii" romani mo diakito fluidSi o piesa sa va dea idee de atmosfera:

6 thoughts on “Valuri Zumba la Neptun(II)

  1. Ce este marea asta de barbati bine pe aici? Cum ai indraznit sa pleci fara noi? Egoista mai esti, Anca! Ai vrut sa te bucuri doar tu de frumusetea lor! :))

Lasă un răspuns

