Cum aveti grija de fericirea voastra?

Zi libera in plus fata de weekendul obisnuit, lancezeala, somn cat incape si totusi simt ca ma apuca strechea de la prea mult bine! Meditez, sa ies la soare intre ierburi, sa mai acumulez pentru la iarna sau sa iau drumul zilnic spre autobuz, la o partida de zumba lejera? Scrutez umerii deja colorati, cerul prezinta ceva nori, ma gandesc ca voi asuda degeaba, mai mult decat culoarea asta, nu ma fac nici daca ma mut in tarile calde… Cat despre zumba, daca n-ar fi drumul ala uneori tare lung pana in statie… Ma decid, ma imbrac rapid, arunc cateva bulendre si adidasii in rucsac si-ntr-un sfert de ceas sunt lansata pe orbita. Intre timp cerul s-a-ncruntat bine si cativa stropi grasani se stropsesc spre mine, dar apuc sa urc in autobuz inainte de lasarea infernului. Tocmai are loc o rupere de nori care ar fi facut inutila orice umbrela si niste tunete de-mi zornaie maselele! Imi fac o cruce in gand de multumire si ma intreb cat va dura? Lent ne urnim si in cateva statii, dam de asfalt uscat, cobor in alta lume, aici nu ploua! Cer innorat totusi, vant ce ridica poalele-n cap, coafura rezista, ajung uscata la sala (noroc chior!). Si daca nu aveam dispozitia prea grozava, dupa primele miscari de dans, imi revin, ma simt bine, urlu, bat din palme, sar, rad, ma bucur c-am plecat de acasa! Spre sfarsitul orei apare si-o surpriza, un alt antrenor venit de departe ne incinge cu vreo 2 doua piese noi. Ma decid pe loc sa mai raman si ora urmatoare, timp in care Claudiu, instructorul nostru si invitatul, isi disputa pe rand  sala, toata lumea e nadusita maxim si vesela! Ne impartim in doua pe lungimea salii si dansam tot felul de piese lente sau rapide, transpir de parca tocmai m-ar fi dusat o ploaie cu clabuci, imi regasesc echilibrul. Ma simt obosita, dar multumita de mine si de oamenii din jur.

Decidem sa prelungim starea la un suc pe o terasa. Din pacate vremea nu tine cu noi, pregateste o ploaie din aia durabila, s-a racorit bine, in bretelutele mele ma zgribulesc. Detectam carei cafenele apartine terasa si ne refugiem in interior, unde-i liniste si atmosfera placuta. Ne asternem la povesti, in jurul unui ceai (eu, friguroasa!) si descopar o aroma noua de mar cu lamaie si scortisoara. Genial, trebuie sa repet experienta! Ma nedumeresc nitel cand vad ca afara sunt stranse pernele de pe terasa, la plecare inteleg de ce: o ploaie rece de toamna rasfirase trecatorii, ma micesc puternic sub umbrela minuscula, dar cum la barza chioara ii face mereu Dumnezeu cuib, un vecin milos ma agata din statia de autobuz si in scurt timp ajung acasa, la caldurica.

In pofida vremii neprietenoase, am reusit o varianta castigatoare si am bifat o seara reusita. Voi ce faceti cand simtiti ca barometrul starii sufletesti aluneca periculos spre valori minime?

22 thoughts on “Cum aveti grija de fericirea voastra?

  1. Eu la coregrafie sunt…belea! mai mult de o sarba papuasa nu-mi iese nimic. Si nici ceai nu beau nici daca trag sa mor.Dar de o intalnire si stat la taclale cu amicii sunt amatoare oricand.Plus o bere cu lamaie, normal!:))

    • mie terapia asta nu-mi iese! m-am gandit de multe ori ca daca as reusi sa elimin somnul de tot, as castiga o multime de timp, decat sa incerc ore-n sir sa rasucesc asternuturile in cautarea unui somn care nu vine… dar supravietuiesc si asa🙂

  2. Si eu iau in considerare somnul. Desigur, mai exista o varianta, scrisul pe blog, blogoterapia. Cei care ma citesc reusesc de fiecare data sa ma binedispuna. Si treaba asta tine de vreo 3 anisori.😀 Le sunt recunoscatoare, ca sa nu ma lansez in declaratii pompoase.😛😀
    Ce te invidiez ca la tine in zona mai ploua din cand in cand. Ca in miez de vara aveti atmosfera de toamna si va inclaziti cu ceai cu aroma de scortisoara.🙂

    • as zice ca iar s-au jucat astia la butoane, de dimineata au fost 12grdC. as prefera sa fie totusi vara, ca acusi vine iar vremea rece. eu iubesc neconditionat soarele, doar peste 30 grd incep sa stramb din nas🙂

  3. Cu toate opreliştile meteorologice, ai reuşit o zi frumoasă. Cred că ideea tocmai asta este, să nu te laşi deloc copleşit de stările aiurea pe care le avem de multe ori. Iar o ieşire cu prietenii este mai mult decât relaxantă.
    La noi a plouat toată noapte şi se mai pregăteşte de o repriză. Ia să ies eu afară!😀

    Să ai o zi frumoasă, dragă Red!🙂

      • Esti fericita ca poti dormi, eu nu prea pot cand sunt – aproape deprimata. Noroc ca nu ma tine mult

      • eu am probleme cu somnul de multi ani (e adevarat ca nu iau nici un fel de pastile pt asta), dar daca ma pun sa dorm, e ca si cum nu mai vreau sa stiu nimic o vreme. e un somn de boala, in care ma fortez sa nu fiu treaza, nu ma odihnesc si dupa multe ore, cand ma ridic din pat sunt toata casapita, ma dor toate si ma simt ca lovita de tren. nu-s odihnita, dar mi-am amortit/naclait/incetinit creierul pt o vreme…

  4. Ma tolanesc in pat, ma infasor bine in paturica mea subtire, dar pufoasa, alba cu floricele portocali, iau o carte vesela din biblioteca si citesc pana cand ma ia somnul. Asta as face si acum, daca m-ar lasa nebunul care incearca sa intre in apartamentul meu facand gauri cu bormasina, unealta ce a devenit dusmanul meu de moarte. :))

    • la chestia asta e doar un singur raspuns: dinamita!!!!😀
      te inteleg perfect, eu am avut o perioada in care amenajau vecinii de la munca si vecinii de acasa, eram la capatul rabdarilor.

Lasă un răspuns

