Gata, am intrat in randul lumii!

Aveam  asa o apasare persistenta de invidie, undeva in zona sufletului, de cate ori purcedeam la drum prin tinuturi indepartate  si toata lumea butona telefoanele sa se bage cu check-in-ul in seama, iar eu trebuia sa astept pana la intoarcerea acasa. Mda, stiu ca o sa zambiti, ce apasari de pitipoanca pot sa am si eu! Si mda, a doua ora, presupun ca nu v-ati fi asteptat din partea mea… dar om sunt si eu!

Necazul a facut ca telefonul simplut pe care-l aveam sa acuze probleme la difuzor, se auzea din ce in ce mai slab, iar in zonele cu zgomot de fond persistent, interlocutorul urla de nebun, iar eu ii spuneam „o zi buna!” ca sa ispravim calvarul. Odata cu imbunatatirea bugetului in ziua de salar am rupt usa la Orange, unde stiam eu ca-s oameni amabili, de ultima data cand imi achizitionasem podoaba ramasa muta. Lume peste lume, cu tot felul de probleme, m-am invartit pe la modelele de telefoane cateva minute de stiam deja caracteristici pe de rost, dar nu m-a bagat nimeni in seama. Pana la urma m-am adresat domnisoarei foarte amabile de la receptie, care coordona foarte bine treaba, insa din nefericire cred ca nimerisem o galma de conducta sparta de clienti si nu reuseau sa faca fata. Totusi printre picaturi, lamurind un domn elegant cu palarie de paie si ranita in spate, ce se rastea la ea dupa fiecare lamurire, dirijand doi colegi cum sa se multiplice pentru a prezenta niste accesorii si oferta de tv catorva doritori, am reusit s-o rapesc de dupa birou si sa-i arat cam ce vreau eu. Asta a decurs usor in comparatie cu decizia dificila ce platesc mai mult: abonamentul lunar sau telefonul? Am meditat nitel si am ales o varianta de mijloc, desi termenul de 2 ani imi creaza asa o impunsatura in coasta. Am eu un fix cu angajamentele pe termen lung, in care conditiile initiale vireaza, se multiplica sau sucomba si ma trezesc cu surprize neplacute. Dar  si varianta cu doldora de bani, acum inainte de escapada de-o saptamana de concediu, imi crea indigestie instant! Cum ziceam, am ales undeva intre un abonament cat de cat prietenos si un telefon scumpic foc (ca aspect!) si dupa interminabile discutii ale operatorului cu programul ce nu prea voia sa ma lase sa „migrez”, ci voia musai  sa ma aboneze din nou, cu alt numar, am zburdat in dinti si dand din coada cu noua jucarie.

Inca n-am check-in-uit nimic, ca mai „migrez” pana la sfarsitul lunii pe vechiul abonament, dar odata ce mi-am facut damblaua, ma trezesc tare bine dispusa dimineata! Cum stati cu terapia prin shopping, ca eu incep sa devin dependenta?

13 thoughts on “Gata, am intrat in randul lumii!

  1. Să-l stăpânești sănătoasă. Și să te deprinzi repede cu funcțiile lui. Eu trei zile nu am răspuns la telefon că nu nimeram.🙂
    Terapia prin shopping? Uneori o folosesc și eu.🙂

    • are un meniu de tip android, n-am avut nici o problema sa-l deprind. i-am setat tot ce-am avut nevoie din prima seara. drept e ca mai am niste buline pe care nu stiu sa le fac sa dispara, trebuie sa cer ajutorul fie-mi😀

  2. Eu sunt ca si Melania, am momente si momente… Intai ma straduiesc sa pun bani deoparte, ma abtin de la toate cele, ca intr-o zi sa imi vina nebuneala si sa ii cheltui pe toti intr-o clipa.🙂
    Sa il stapanesti sanatoasa!

Lasă un răspuns

