Azi aniversam!

Nu ca m-ar fi preocupat pe mine grozav treaba asta, dar daca WordPress-ul m-a atentionat, am zis: hai s-o punem de-o sarbatoare, asa ca la romani, in mijlocul saptamanii!

Asadar, azi bloguletul meu implineste 3ani! Daca ar fi sa fac un bilant si sa ma intorc putin in urma, au fost momente incitante si in proportie „covarsitor de maxima” placute. N-am atins cota de popularitate pentru a atrage comentarii negative si nici nu mi-am fluturat coada pentru a primi suturi in partile moi, lucru ce ma multumeste. Daca la inceput eram obsedata sa apar in cat mai multe idei si forme, intre timp, zic eu,  m-am maturizat si am invatat sa nu-mi pun prietenii subiecte doar pentru a atrage trafic, sa nu caut cu orice pret sa scriu daca n-am subiect, sa consider prioritara viata din afara ecranului computerului in pofida activitatii intense virtuale. Adesea blogul si impulsul de a gasi un subiect interesant, m-au scos afara din casa, am cunoscut pe viu oameni interesanti, am descoperit tot felul de preocupari apropiate de gusturile mele. Cel mai important, am legat relatii virtuale cu oameni frumosi carora mi-e drag sa le fiu gazda sau sa le trec pragul. E adevarat ca timpul meu a devenit pretios, iar cel alocat blogului mai scurt, insa cantitatea de informatie incepuse sa ma copleseasca si simteam ca ma pierd tot cautand sa plac tuturor. Fac vizite mai rare, lucru pentru care imi cer iertare tuturor celor pe care poate i-am suparat cu deprinderea asta, insa imi place sa cred ca stiti ca va apreciez la fel si uneori  sper ca simtiti acest lucru din comentariile pe care vi le las.

Habar n-am ce va fi in viitor! Cert este ca nu m-am plictisit de scris si nici de citit, asa ca voi mai umple spatiul virtual o vreme. Multumesc tuturor ca mi-ati fost alaturi si nu m-ati lasat sa pedalez in pustiu si va promit ca daca nu voi gasi mereu ceva interesant de povestit, voi incerca macar sa va descretesc fruntile! Lets party!!!

cake_shot_on_beach

34 thoughts on “Azi aniversam!

  1. Ce aniversare frumoasa, deci am facut 3 anisori!🙂😀 La cat mai multe articole frumoase in continuare si la cat mai multi prieteni buni alaturi. Nu prea ai cum sa te plictisesti, esti foarte talentanta, ai scrisul in sange. La multi ani, bloguletului!🙂

    • multumesc, acuarele, daca am transmis un gand bun cuiva sau am starnit un zambet, ma consider fericita. as indrazni sa spun ca sunt…in fiecare zi! toate cele bune si tie!

  2. Mult succes pe toate planurile si sånåtate multå pt. a umbla, dåntzui, etc. si toate astea apoi povestite in cel mai amuzant fel pe acest minunat blogg🙂 & big hug

  3. Întârziată şi eu, dar prezentă acum cu o urare.🙂 La mulţi ani blogu’ lu’ Anca. Să creşti în următorul an cât altele în zece. Să aduni postări inspirate şi comentatori harnici. La mulţi ani Anca!

  4. draga mea, iti doresc cat mai multa inspiratie sa intretii pe mai departe acest blog minunat! Uite cum trec anii! ne cunoastem de 3 ani deja?! :)) primul meu blog a fost deschis la inceputul lui august, acum 4 ani! Fie ca aceasta „meserie” de blogger sa-ti aduca numai satisfactii si prieteni de calitate! La multi ani tie si blogului tau! pupici si-un buchet mare de trandafiri, sa fie 3si3 ;))

    • multumesc mult, carmen :*
      da, trec anii, acumulam experienta, amintiri frumoase si imagini care reflecta clipe deosebite. sa dea D-zeu sa avem o viata suficient de interesanta si implinita, pentru a o putea imparti cu ceilalti. numai bine!😆 de unde ai stiut ca-mi plac trandafirii albastri???

Lasă un răspuns

