Wordless Wednesday: Swans

lebada aproape lebada in miscare pereche oglindida in apa

16 thoughts on “Wordless Wednesday: Swans

  1. Ce bine le-ai surprins!🙂 Am gasit si eu unele negre in Herastrau si m-am chinuit vreo 20 de minute sa le fotografiez, dar nu m-a incantat deloc rezultatul. In astfel de momente imi dau seama cata nevoie am de un teleobiectiv.😀

    • eu am nevoie de un instructor si imi place sa cred ca l-am gasit. daca o fi cazul voi povesti saptamana viitoare mai multe.
      lebadustile astea erau energizate sau flamande, cand reuseam sa focalizez, ele erau cu motul cozii in sus si gaturile sub apa. nu vrei sa stii cat le-am pandit pana am reusit sa le surprind asa pe fuga! cred ca una din dorintele mele e poza aia clasica, lebede cu gat ondulat undeva pe-o apa🙂

  2. Parca sunt pictate pentru o culegere de basme! Superbe nuante are lacul, exact parca sa scoata in evidenta frumusetea si gratia lebedelor!
    Happy WW!

Lasă un răspuns

