Cu zumba la Craiova (III)

Dupa spectacol, ne-am incarcat in taxi, am alimentat la hotel, ca simteam un gol imens in zona burtii si inapoi in oras. Din pacate clubul „Trend” care ar fi trebuit sa fie gazda zbantuielii de dupa, s-a dovedit neincapator, iar muzica nepotrivita pentru genul nostru de manifestare. Cu parere de rau ne-am despartit de Pedro, am recampat la hotel unde la restaurantul de la parter se desfasura cu zgomot maxim o nunta. Inutil sa explic ca dupa ceva alcool am dansat si noi pe muzica alora, dar desi am chiuit si ne-am manifestat cat de zgomotos am putut, nu ne-au invitat la sarmalele… nici macar sa le dansam sarbele. Intre doua dansuri ne-am asternut la povesti, exceptand cei cativa timpi morti in care am incercat sa vizionez ceva pe FB si era sa atipesc. Astfel am aflat cum e viata a unui cuplu de instructori de zumba care isi traiesc pasiunea in fiecare zi si care-si duc bebelusul cu ei la sala, invatandu-l de mic ce inseamna ritmuri latine, miscare si buna dispozitie. O familie frumoasa, un cuplu reusit!

Spre orele mici ale diminetii m-am tarat in pat, unde, ca de obicei, am cazut in coma, am dormit repede si am deschis ochii la a doua…a cincea bataie in usa, care ma chema la micul dejun. Vreo ora am vorbit doar prin semne, eram ragusita major, urechile infundate de jumatate, insa dispozitia superba din seara precedenta nu ma parasise! Restul diminetii am lenevit pe terasa la soare cu fetele, am povestit si ras, am analizat miscari, personaje amuzante si ne-am  necajit in gluma ca s-a terminat totul asa de rapid. In tren oboseala si-a spus cuvantul, n-am mai facut atat scandal ca la venire, dar am admirat Dunarea, padurea in prag de toamna si mirosul pestilential al controlorului, care lasa dara de cate ori trecea sa verifice daca suntem cuminti (de la inceput ne-a atentionat ca radem prea tare!). Intre un joc cu buline colorate pe telefon, o vizionare a unor cantareti pe X-Factor-ul strain, o privire pe Fb si cateva pagini dintr-o carte, spre seara am ajuns inapoi in Timisoara, cu sufletul plin de frumusete, bucurie, muzica buna si dispozitie perfecta indusa de oameni care gusta la alt nivel viata. Ati experimentat astfel de iesiri in care te intorci obosit mort fizic, dar cu inima plutind?

10 thoughts on “Cu zumba la Craiova (III)

  1. Da, se intampla dupa fiecare sedinta foto in compania DSLR-ului meu. Eu pozez ore in sir, pentru un close-up pot sta si 15 minute intr-o pozitie extrem de incomoda, concentrata la maxim. :))
    Pe drumul spre casa simt ca plutesc de fericire si emotie. Abia astept sa vad rezultatul.😀😛

    Te inteleg perfect si iti doresc multe ocazii de genul celei descrise in articol.🙂

Lasă un răspuns

