Cu zumba la Arad(II)

Va lasasem ieri in piata Avram Iancu, unde mi-a atras privirea o cladire in stil Secession, as zice eu. In fata, pe caldaram in creta era reprezentarea in oglinda a ceainariei unde am decis sa facem popas. Interiorul seamana foarte bine cu unele din cladirile adapostite de Bastionul din Timisoara (pentru cei care nu cunosc, sunt zidurile vechii cetati), cu arcade inalte din caramida goala, imbinate ingenios si potrivindu-se cu interiorul sobru, gestionat politicos de un moldovean de dincolo de Prut cu vorba dulce si simtul afacerilor dezvoltat. Ne-a recomandat ceaiuri aromate (al meu, cirese cu hibiscus- o aroma bestiala!) si mi-a permis sa fac niste poze, desi la prima mea intrebare a fost extrem de reticent, nestiind de unde sunt si pentru ce vreau sa-i imortalizez localul.

ahmad tea house arad cladire secessionIesind din ceainarie mi-am dat seama ca mi-e foame, moment in care mi-au atras privirea ochisorii Boom’s-ul aflat putin mai incolo. O domnisoara foarte amabila mi-a explicat ce-i pesto (pe care nu indraznisem sa-l gust in Italia, nestiind cu ce se potriveste, dar a carui culoare m-a intrigat) si iute l-am incadrat intr-o chifla delicioasa cu mozarella. Din ce am citit pe net exista mai multe variante de sos pesto, care se potrivesc cu tot felul de preparate… asa ca de acum, promit sa-l mai incerc! Un local micut, produse de calitate, proaspete, servirea deosebita, daca aveti ocazia, recomand cu toata inima!

interior boom's arad boom's aradSatisfacuta maxim de noua experienta culinara, am reluat plimbarea pe langa Universitatea Aurel Vlaicu in dorinta de a arunca o privire Palatului Cultural, desi schelele  il anuntau in renovare. Oricum constructia e prea elaborata pentru a fi stingherita de cateva barne in partea superioara. Fiind sambata, era zi de nunti si n-am indraznit sa-mi bag nasul in cladire, desi tare ma manca obiectivul s-o vad si in interior! Am remarcat insa cu drag culorile vii ale unui fel de calusari, imbracati cu tot felul de esarfe si surpriza! am nimerit din intamplare pe langa un alt parc si apoi direct pe faleza de pe malul Muresului pe care-mi dorisem s-o vad. Pe partea cealalta a apei se zareau niste terase cochete si podul de barci care face legatura cu strandul tare cautat in sezonul cald. Prima oara cand am vizitat strandul, cu ceva ani in urma, mi s-a parut ca eram dintr-o data la mare, un mic orasel ce cuprindea terase de tot felul, locuri cu clatite si inghetata de toate felurile, bazine intinse, un festin estival. Am remarcat in trecere baza nautica, dupa caiacul decorativ cu muscate, suspendat pe perete si mi-am continuat plimbarea pe faleza  invecinata de terenuri de tenis de camp, blocuri cochete sau doar copaci in verdele usor palit al toamnei.

faleza mures arad universitatea aurel vlaicu arad

palatul cultural lateral un fel de calusari canoe cu muscate o barca purtata podul de barci arad banca in parcpalatul culturalIar m-am intins la vorba, asa ca ultima parte a povestii, cea cu master-class-ul ramane pe data viitoare. Totusi, am o intrebare: care ar fi motivul alegerii „tricolorului” pentru balcoanele blocului in cauza?

patriotism?

13 thoughts on “Cu zumba la Arad(II)

  1. Am aruncat un ochi diagonal, așa, peste fotografii și-s tot mai convinsă că ai ales bine.🙂
    Tot vreau să dau de începuturile zumba, mă ghidezi spre articolul respectiv? Mi-am luat un kit și-am crezut c-o să dărâm livingul pe ritmuri de zumba, dar m-a ținut fix 10 minute. Și-a trecut mai bine e un an de-atunci.🙂 Poate unde-s mulți, rușinea crește…🙂
    Te pupific, zi faină!

  2. Ce mi-a atras mie atentie este ca pictorul inca nu a atins cu paleta-i fermecata vegetatia Aradului. Tot verdele predomina.😛 In legatura cu fotografierea in interiorul unor cladiri, restaurante, obiective, eu am avut mari probleme. De obicei acest lucru nu este permis, nici nu indraznesc sa povestesc ca stiti, am si eu un blog si vreau sa postez acolo imagini din restaurantul dvs. Am fost la o terasa si absolut toti angajatii ma urmareau, vadid ingrijorati, isi lasasera toata treaba si se uitau sa vada cat mai am de gand sa pozez pizza din farfurie. Pana la urma au venit si m-au intrebat cine sunt si ce vreau. Penibil, jenant!

    • exact senzatia asta am avut-o si eu! in loc sa se bucure ca le faci publicitate (buna, rea, afla lumea de ei ca exista!), te investigheaza de unde esti. mie mi-a spus sa ma legitimez si cand mi-a vazut fatza, a renuntat. oricum mi-a taiat elanul, am facut 2poze si mi-am vazut de treaba. as fi putut sa-i fac un bine, sa-l laud…dar sunt convinsa ca supravietuieste si fara binele meu🙂

  3. Mie mi se pare ca faci fotografii foarte frumoase chiar si fara lectii cu profesori. :))) A treia mi-a atras atentia in mod deosebit… A, si ultima, bine-nteles, dupa care am vazut si intrebarea. Probabil vor sa o imite pe fata cu bentita. :))))

    • iti multumesc :*
      aparatul foto din dotare poate mai mult, e pacat sa-l irosesc din cauza ca nu-l stapanesc suficient. daca se va vedea vreo diferenta sau nu…ramane de constatat dupa😀
      la aspectul cu bentita ma gandeam si eu!

Lasă un răspuns

