Cu zumba la Poiana Brasov

Ne-am imbarcat patru zumbiliste dansatoare intr-un Tuareg condus magistral de Schumacher de Romania, intr-un moment cand chiar si zorii dorm adanc iar  oamenii normali care nu lucreaza isi petrec dimineata de sambata in pat si ne-am teleportat la Poiana Brasov. Sa tot fie minim zece ani de cand n-am mai calcat prin statiunea dintre munti, colorata de asta data fantastic in tonalitatile unei toamne lungi si ingaduitoare. Cum prima sedinta incepea doar peste cateva ore ne-am latit pe-o terasa la soare, cu auzul aproape deranjat de linistea adanca intrerupta rar de cate o masina, urmarind c-un ochi semi-nchis colacii secuiesti ce se roteau lent deasupra jarului si aspirand semetia imbracata in brazi desi, printre care se zareau vag partiile de schi. Imediat la poale o bisericuta neagra din lemn pastorind pajistea scaldata in soarele bland al dupa amiezii si putin mai spre padure, o casuta ca din turta dulce ale carei umbrele inchise nu tradau inca nici o prezenta. Am ciugulit o ciorba delicioasa si apoi clatite, m-am tras in poze, am incercat sa opresc putin timpul care mi se scurgea rapid printre degete, cum mereu mi se intampla cand vreau sa strig „clipa ramai!!!”.

Furata de soare, liniste si oameni faini, era cat pe ce sa intarzii la intalnirea cu dansul, dar modul meu militaros de echipare mi-a fost de ajutor si de data asta! Daca-mi instalau si-o scara de coborare ca la pompieri castigam si mai mult timp. Ca de obicei la marile evenimente de Zumba s-au format echipe de instructori care au evoluat pe scena, am dantuit sau m-am odihnit in reprize,  tolanita langa ferestrele imense ce dadeau pe terasa sprijinita-n coasta muntelui si unde soarele se grabea sa traga la aghioase. Ultima trupa a fost  compusa echilibrat din cei mai valorosi instructori, trei fete si trei baieti care au incendiat la maxim atmosfera, ne-au facut sa ne sfaraie calcaiele, sa ne zboare mainile si picioarele intr-un ritm frenetic, sa urlam si sa dansam ca si cum nimic altceva n-ar mai exista in lumea asta! Ador senzatia  cand ceva-ul ala adanc ingropat in interior simte bucuria imensa, ajunge la suprafata, ma imbata si simt ca pot dansa la nesfarsit…

Ca de obicei seara s-a incheiat c-o petrecere, de data aceasta de karaoke( nu, nu mi-am depasit timiditatea sa cant!), apoi cu hore si dansuri pe tot felul de muzici, ritmuri si tonalitati. Cand lumea a inceput sa se rarefieze, doi instructori super meseriasi din Constanta au dansat salsa. Inutil sa va spun ca am fost magnetizata mai mult de-o ora, n-am respirat, n-am clipit, incercand sa inteleg cum se pot gasi fara efort, cum se rotesc, desprind si readuna atat de perfect respectand melodia, pasii, piruetele, contorsionarile, rotiri pe sub mana, fandari, volte, un adevarat delir! Din pacate, chelnerii au inceput sa ne stinga din lumini asa ca ne-am mutat sediul la bar si am jucat jocuri logice… ma rog atat cat de logici puteam fi la ora aia spre dimineata! Cert e ca am ras de concluziile pe care le scotea fiecare dupa priceperea si alcoolul ingurgitat de-mi ramasesera colturile gurii agatate dupa urechi. Cu greu ne-am tarat in camera, unde am sucombat ca de obicei rapid, dimineata fiind aproape… (va urma)biserica din lemn vedere de pe balcon putin din partie casuta din povesti reflexie la poale de munte

6 thoughts on “Cu zumba la Poiana Brasov

  1. Miscare, distractie, fotografiat, aer curat, ce-ti trebuie mai mult?😀 Foarte frumos arata Poiana la inceput de noiembrie, ai surprinsa excelent atmosfera in imagini, am fost si eu acum doi ani, intr-o zi de decembrie. Chiar si atunci peisajul se mentinea extrem de verde. Am prins o zi insorita insa la capitolul fotografie eram la inceput si nici nu aveam cine stie ce aparat. De atunci visez sa ma intorc la munte…

    • daca e soare cred ca-i frumos peste tot! eu am avut si-un bonus de culoare, cu toamna in exercitiul functiunii🙂
      ce sa-ti doresc? sa te intorci la munte si sa prinzi cadre perfecte!

Lasă un răspuns

