Cu Zumba la Poiana Brasov (II)

Cu greu am reusit sa-mi deschid ochii in drum spre micul dejun, am rontait cate ceva si, inca in transa, am dansat alaturi de instructorul nostru. Dupa o mica pauza, o noua sesiune de altfel de Zumba: Sentao, dans folosind un scaun,  in jurul lui, calare pe el, cu fata si cu spatele, miscari ritmate, abdomene si dosulete conturate, tot ce poti sa-ti doresti, intr-o zi cu soare si munte cat incape!

In pauza care a urmat pana dupa amiaza, am decis sa facem o  incursiune scurta la clatitele din Brasov. Drumul prin padure din Poiana, insorit si tomnatec (uneori nu-mi vine sa cred cum sunt potrivite toate mai bine decat le visez eu!) este o desfatare a ochiului, covor de frunze in tonuri calde, raze rasfirate printre crengi, serpentine largi si deschideri panoramice spre orasul de la poalele Tampei. Am oprit sa facem cateva poze impletindu-ne amestecat si razand intruna, apoi am navalit ca o armata de flamanzi in localul cochet si deservit la mare arta de-o domnisoara extrem de profesionista. „Casa clatitelor” decorata cu tablouri de bun gust, lemn natur in culoare inchisa, lumini discrete si atmosfera calda a fost un popas delicios, unde ne-am tras sufletul si am inchis ochii de placere gustand tot felul de bunatati impachetate in aluatul fraged ce se topea in gura.

Din pacate, ca de obicei, timpul nu este aliatul nostru, am tras o raita scurta in Piata Sfatului, am achizitionat una din cele mai bune ciocolate manufacturate de la targul ce expunea tot felul de bunataturi si fuga in bazinul hotelului Escalade, la Aqua Zumba. Alta chestie distractiva maxim! Miscarile atat de cunoscute si al caror ritm il cunosteam deja demult, se transforma in cu totul altceva in apa. Printre hlizeli si pipaieli, am facut valuri, ne-am stropit si am baletat pe sub apa, dandu-mi seama ca si asta mi-ar placea sa fac! Desigur ca dupa cateva ture de bazin, am descoperit si sauna umeda, unde am uitat de mine, pana am simtit ca toata oboseala si tristetea adunata de luni intregi se lichefiaza, curge si ramane undeva pe gresie, iar eu imi port slapii usoara spre o alta sesiune de Zumba. Inca vreo doua trupe, dansuri si tolaniri (ca cine are picioare sa le faca pe toate???) si la final invitatul surpriza Mario Gutierez. Ce-a urmat e greu de povestit! O mare de oameni care se unduia si se plimba prin toata sala dansand la indicatiile israelianului non-conformist cu o codita micuta in spate, ghete insiretate de jumate si pantaloni largi. La prima vedere un om obisnuit, la primul acord magnetizand audienta. Habar n-am cat am dansat, timpul incetase sa mai aiba masura, conta doar buna dispozitie ce trecea de la el spre noi!

Pentru ca toate lucrurile frumoase se termina repede, seara s-a incheiat in ritmuri de flamenco, intretinute deosebit de-o formatie, care-au adus parca pentru mai mult de-o ora Spania si ritmurile infocate alaturi  noi.

targ piata sfatului brasovul clatita la casa clatitelor-brasov casa clatitelor brasov piata sfatului brasovva urma

8 thoughts on “Cu Zumba la Poiana Brasov (II)

    • e mai mult decat dans si muzica, e mai degraba o stare de spirit. niste oameni pasionati, piese care fac sa-ti plece picioarele singure sub masa si altceva inexplicabil, un fel de energie pozitiva pe care o culeg de acolo si-mi ajunge cateva zile, chiar daca nu ajung f des la sala. poate e multumirea ca am facut ceva bun pt mine, poate simpatia pe care o am fata de antrenori si colege, poate toate la un loc🙂

      • sa stii ca nu. daca fac pauza cam o saptamana, se mai intampla din lipsa de chef, preocupari diverse sau doar oboseala-lancezeala, fac febra de la toning(zumba aia cu greutati care cuprinde multe fandari). pe de alta parte pe masura ce progresez, imi dau seama ca unele miscari nu le fac corect si cand ajung mai aproape de ce trebuie, lucrez muschii altfel si mai prind cate-o solocitare mai intensa.
        totusi zumba nu este un antrenament foarte-foarte dur, iti lucrezi corpul in mod placut, asculti si muzica, dansezi, te simti bine🙂

  1. Wou, de unde ai atata energie? Sa nu-mi spui ca de la zumba.😀 Cu ce erau umplute clatitele alese de tine pentru a fi degustate?😀 Au un aspect tare fain.😛

    • pai eu cred ca de la zumba si starea sufleteasca pozitiva creata de ea. modul ala in care faci oricat pentru ca-ti place cum te simti cand faci si mai ales cum te simti dupa…se intampla ca inainte de ora sa fiu obosita si dupa, chiar daca fizic simt ca am lucrat, psihic ma simt eliberata.
      clatitele mele au fost cu sunca si cascaval, fetele le-au declarat cele mai bune. au mai fost cu 3 feluri de branzici, branza cu marar, ceva ou…toate delicioase, numai burta mare sa ai, sa incapa😀

Lasă un răspuns

