Wordless Wednesday: Shining On Waters

reflectiiPovestea a inceput demult, la Carmen.

16 thoughts on “Wordless Wednesday: Shining On Waters

    • am remarcat si eu asta, dar inca n-am gasit cum sa pun poze mari si sa nu-mi ucid blogul in cateva luni😀
      cred ca voi da link catre o pagina de fb unde vor fi in marime normala…dar inca nu am creat aceasta pagina si nu stiu daca vreau sa mearga pe profilul actual…

  1. Ce frumos ai surprins acel caiac si acea reflexie a luminilor in apå 🙂 Chiar acum mi-am amintit cå, nu am mai iesit de doi ani la o plimbare cu canoe😦
    Happy weekend

Lasă un răspuns

