Wordless Wednesday: Hair Style

coc dublu coc dublu coc dubluPovestea a inceput la Carmen.

14 gânduri despre „Wordless Wednesday: Hair Style

  1. Astfel de coafuri ofera un look glamour, sofisticat. Sunt perfecte pentru prezentari de moda. Sa nu-mi spui ca ai participat recent la una? 😀 Nu ratezi nicio ocazie de a iesi si a te relaxa/distra. Si mai ales de a fotografia ceva inedit. 😀 🙂

  2. Arată tare bine, dar prețul plătit… zău că nu prea merită.
    Mi-amintesc că de fiecare dată când mi-am făcut coafuri de-astea mai sofisitcate, când a trebuit să descâlcesc totul, oricât de blând aș fi procedat, tot am pierdut o mulțime de păr, așa că acum doar le admir, eu rezumându-mă doar să mi-l prind în coadă de cal.

Lasă un răspuns

