Prezentare Ana Cioclov

E adevarat ca moda nu e resortul meu, tocurile si hainele de firma imi plac… la altele, insa cine poate rezista la rochii elegante, coafuri stilate si femei frumoase? In plus, desi stiam ca lumina in interior e de calitate slaba, iar camera mea foto sughite fara soare si da niste forme greu identificabile, n-am reusit sa ma abtin sa-mi testez limitele. M-am infiintat cu Canon-ul in dinti in superba sala a Palatului baroc, decorata cu mare finete, dar complet neincapatoare la spectacole de anvergura (la corul TGP ocupam noi jumatate din spatiu, aici abia aveau modele loc, sa se strecoare printre scaune).

Desigur ca in timiditatea mea de fotograf incepator n-am sesizat ca cei profesionisti nu stau aiurea pe cealalta linie dreapta si m-am trezit la inceputul spectacolului, ca voi avea o viziune superba a rochiilor…din spate! In mintea mea banuiesc ca n-am vrut sa ma bag in ciorba lor, dar n-ar fi stricat sa ocup totusi un loc mai aproape de ei. Cand rochiile au inceput sa unduie printre scaune, am intrat in transa. N-am mai auzit nimic, calculam doar unghiuri, pozitii, incercam sa-mi imaginez unde fac „poza”, sa nu le prind in miscare, sa anticipez cand se opresc, sa-i dau cu blitz sau sa le las in intunericimea salii… Ce mai incolo si-ncoace, am avut tot felul de trairi intense, prezentarea mi s-a parut eleganta, rochiile „pamantene”, tocmai bune de purtat la ocazii deosebite, materiale matasoase, ample, dantele sofisticate, culori blande in ape, cu broderii florale pe poale amintind de vitalitatea verii, accesorii mari, vii, punand cu mult gust in valoare rochiile. Coafurile modelelor cuprindeau doua cocuri elaborate si imediat m-am intrebat cum mi-ar sta mie cu asa o creatie in plete? Rochia de final, alba cu un imprimeu interesant mi-a placut in mod deosebit, avand un decolteu generos, superb incadrat de o bordura neagra. Pentru cateva minute m-a furat peisajul, am lasat camera si doar am admirat …

Nu in ultimul rand m-a impresionat placut discursul creatoarei, scurt, modest si la obiect, lasand hainele sa vorbeasca. O seara reusita, rupta din omogenitatea zilelor saptamanii, in tovarasia frumosului.

defilare finalaana cioclov sala festiva-palatul baroc tavan palatul baroc rochie ana cioclov rochie ana cioclov rochie ana cioclov rochie alba ana cioclov decolteu superb-ana cioclovMai multe poze se pot viziona aici.

10 thoughts on “Prezentare Ana Cioclov

  1. O adevarata provocare sa fotografiezi o parada de moda. Dar tu te-ai descurcat excelent, frumoase pozele.🙂 Eu sunt un dezastru cand vine vorba de portrete. Fotografia de interior mi se pare de asemenea dificila.

    • e dificila pentru ca nu avem blitz extern. cam asta e urmatorea mea achizitie…cand o fi sa fie🙂
      se invata si portretul, eu am fotografiat doi ani natura, acum imi doresc oameni…

  2. Si mie mi-ar placea sa particip la o prezentare profi cu creatori mari. Mie imi place in mod deosebit prima poza, ti-a iesit super! ai incadrat perfect personajul si i-ai scos in evienta tinuta si frumusetea! Daca gaseste poza sunt sigura ca ar pune-o poza de profil pe fb🙂

Lasă un răspuns

