Pagini de jurnal

Ma tot lovesc de catva timp de genul asta de postare si parca ma tenteaza sa-i dau curs, mai ales ca-i vineri si weekendul e gata de lansare. Asadar…

Astazi: O zi cenusie care nu ma deprima, ma linisteste si eventual ma indeamna sa ma gandesc tandru la patul cald de acasa. Iau fierbinteala de la ceaiul aromat si incerc sa-mi aliniez gandurile.

Sunt imbracata: Cu prea multe haine, ma misc ca un ursulet dar reusesc sa-mi conserv caldura acumulata de la ceai si sa visez la soare.

In bucatarie: E liniste si pustiu, sunt la munca. Poate mai pe seara activez ceva bunatati, functie de inspiratie si marimea foamei, daca nu pacatuiesc pe undeva prin oras!

Astept: Deocamdata weekendul, apoi Craciunul, apoi vara. Sau petrecerile de Craciun. Sau niste cadre superbe pentru poze. Sau…

Ma gandesc: Cum sa-mi insalilez si  de data asta tema complicata de la foto, sa fiu originala si sa arate bine. Complicat, ca intotdeauna, dar maxim de placut!

Ce filme am vazut? Hmm, la capitolul asta stau prost, in afara de tutoriale foto pe youtube, saptamana asta seara am butonat poze. Mda, stiu, devin fixista! Totusi ce-am vazut ultima oara??? Mi-am amintit: am reluat „Sex and The City” de undeva de pe la sezonul 6. Fetele alea ma distreaza maxim, ori de cate ori le vad ma incarc pozitiv!

Ce carte citesc zilele astea? „Luni de fiere” Pascal Bruckner- o carte recomandata de cei de la Schimb de carti, care nu inceteaza sa ma socheze (cartea, desigur, nu oamenii!). Am dat de cele 10pagini care urmau sa ma scarbeasca intens, am trecut cu bine peste (am reusit sa nu-mi imaginez ce chestii dezgustatoare erau descrise!), meditez la ideea in sine si-s foarte curioasa de ce a placut totusi cartea, celor care au citit-o inaintea mea?

Un citat pe saptamana: Poate data viitoare, acum n-am!

O fotografie de saptamana trecuta: Nu vreau sa caut, azi facem pauza de poze, cel putin pe blog, sa nu ma huiduiti ca nu va las sa respirati!

Planuri pe saptamana viitoare: Sa particip spre final la evenimentul Zumba cu doi instructori romani care-mi plac in mod deosebit, iar in rest, orice provocare e bine venita, sanatoasa sa fiu!

10 thoughts on “Pagini de jurnal

  1. Cred ca nu m-ar tine nici pe mine, ca si Mihaela, mai mult de 2 luni. Insa apreciez jurnalele fiinca scot la iveala mai multe ganduri, dorinte, placeri ale scriitorului.
    Si eu iubesc Sex and the city, si mi-ar placea sa-l reiau intr-o zi

    • habar n-am daca o sa ma tina, deocamdata mi se pare distractiv🙂
      ma uitam aseara la cat de demodate sunt hainele din film, sclipicioase rau, iar carrie are niste amestecaturi pe ea, de ma apuca mancarimile! dar trecand peste astea, serialul abordeaza niste probleme de cuplu extrem de actuale…

      • in pofida faptului ca dau de cele mai multe ori rateuri, nu se descurajeaza si merg mai departe. e adevarat ca e modul de a privi viata specific american „poti sa faci orice, indiferent de varsta!”, dar e pozitiv si-mi insenineaza serile🙂

  2. Din partea mea ai unda verde la postat fotografii, te las sa ma „sufoci” cu ele. :)) Esti talentata si alegi subiecte frumoase pe care eu le iubesc.🙂 Asa ca…go for it!😀
    Hm, acum imi dau seama ca mi-e dor de o leapsa, n-am mai facut de-o vesnicie parca.😦😀

    • acelasi lucru l-am simtit si eu, iar leapsa asta mi s-a parut chiar simpatica🙂
      multumesc, nice, stai linistita ca poze vor mai fi…abia ce le-am dat de gust. din pacate a devenit cam frig afara si ma acomodez greu…dar gasesc eu o varianta interioara.

Lasă un răspuns

