Pagini de jurnal (II)

Astazi: O zi tot cenusie, dar care a avut un rasarit superb, intarziat, dar imprastiat pe tot cerul in nuante de rozuri intense cum numai iarna si pe frig se poate intampla! Nu mi-e somn, m-am trezit zambind cu ochii in ghetutele lui Mos Nicolae.

Sunt imbracata: Din pacate tot la maxim, dar parca m-am mai acomodat cu temperatura saracacioasa, imi amintesc ce artificii de calcul am executat  iarna trecuta si incerc sa le pun in aplicare.

In bucatarie: E pustiu, ca mereu in cursul saptamanii la ora asta. In coltul de aici, daca extindem termenul, miroase a ghimbir, lamaie si ceai fierbinte, un start bun de inceput de zi.

Astept: Evenimentul din seara aceasta speciala de Zumba. Ii admir foarte tare pe cei care vor performa (nu-i chiar cuvant romanesc, dar exprima exact actiunea!) pe scena si sper sa ma incarc pozitiv…sunt in gaura de potential!

Ma gandesc: Ca-i sarbatoare azi si-mi enumar in cap cati oameni dragi am de felicitat. Uit mereu de ziua lor de nastere, dar ii reperez dupa nume azi.

Ce filme am vazut: Am terminat Sex and the City ultimul sezon si am facut greseala sa vizionez filmele in continuare. Primul a fost simpatic, multa expunere de moda, dar frumos de privit, insa al doilea m-a facut sa ma epilez cu penseta pe maini de plictiseala, situatii fortate, penibile, ireale, lipsite de umorul picant si optimismul istet al seriilor anterioare. E filmat in Abu Dhabi, locatia e tratata superficial, defectele celor patru gratii sunt accentuate pana la enervare (dincolo de faptul ca arata infinit de batrane!), manipularea amaraciunii aleia de actiuni m-a dus cu gandul la Bollywood. Absolut penibil! De evitat!

Ce carte citesc zilele astea: Ceva politist, o autoare contemporana cu Agatha Christie, Dorothy L Sayers- Cele cinci piste false. Din grafica copertei mi-as fi inchipuit o actiune din zilele noastre. Spre suprinderea mea, locatia e undeva in Scotia din trecut, intr-un satuc unde ocupatiile principale sunt pictatul si pescuitul, la care se adauga cadavrul unui tip care le statea in gat tuturor. Incerc sa ma acomodez cu ardelenismele dese, puse de traducator pentru a sublinia limbajul de tara, tocmai dupa ce am finalizat cu succes arhaismele Rodicai Ojog-Brasoveanu din Logofatul de taina (sunt moldoveanca familiarizata cu vorbirea de la sat si in prima jumatate a cartii nu pricepeam nimic!). Inca n-am o parere clara daca-mi place sau nu, insa vine weekendul, presupun ca ma voi edifica.

Un citat pe saptamana: „I l-am bagat sub nas, rasfoindu-i paginile, mainile mele ude intinzand cerneala. Ea clipea des, incercand sa distinga ceva pe paginile rasfoite cu furie.

– Tamara, linisteste-te, nu vad nimic, dai paginile prea repede.

Intinse mainile acelea puternice, ma apuca de incheieturi si spuse pe un ton hotarat:

– Tamara, inceteaza!

Functionase. Lua jurnalul din mainile mele si il deschise la prima pagina. Citi primele randuri:

– Nu ar trebui sa citesc asa ceva. Sunt gandurile tale.

– Dar nu le-am scris eu. In acel moment am stiut ca nici ea nu o facuse. Avea o expresie de uimire care nu putea fi simulata.

– Pai… atunci cine?

– Nu stiu. Uita-te la data de pe prima pagina.

– E data de maine.

– Tot ce e scris acolo povesteste ce se va intampla maine.”

O fotografie de saptamana trecuta: Vedeti aici.

Planuri pe saptamana viitoare: Trebuie sa cumpar un cadou pentru Secret Santa, petrecerea de Craciun a bloggerilor. Sa vedem pe cine nimeresc de data aceasta si cat de greu va fi sa-i incopesc ceva placut.

10 thoughts on “Pagini de jurnal (II)

  1. Wou, ce fotografii frumoase am gasit eu pe fb-ul tau, felicitari.🙂
    Despre ce petrecere si bloggeri e vorba? Cumva despre cei din Tm cu care te intalnesti tu?

  2. Am aruncat si eu o privire peste fotografii ca deja muream de curiozitate🙂
    Sunt foarte frumoase. Cel potret e super reusit dar si cel cu apusul peste Timisoara!
    Interesanta ideea cu bucataria🙂
    Iti doresc un Super Secret Santa reusit!

Lasă un răspuns

