Zumba cu Dudu si Ionut

Am asteptat cu nerabdare evenimentul din seara de Mos Nicolae, din mai mult motive: unul pentru ca oamenii acestia doi parca au aripi la picioare si s-au nascut cu ritmul in oase, danseaza ca si cum n-ar obosi niciodata, trec de la acorduri apasate si sacadate, la bachate lente si savuroase, imprastie energie pozitiva, le place ceea ce fac, iar aceasta se vede si se simte la fiecare pirueta, fandare, saritura sau miscare ampla a mainilor. Un alt motiv este ca de fiecare data revad iubitori de zumba din alte orase, am imprietenesc cu altii noi si am senzatia ca fac parte dintr-o mare familie ce se tot largeste si pe care o reintalnesc cu drag la  ocazii speciale.

O nota de inceput de sarbatori de iarna, data de ziua cizmulitelor pline si a orasului deja leganat in sunet de colinde, m-a facut sa imping cu un zambet de la o ureche la alta usa hotelului Timisoara, in a carui sala de conferinte ne asteptau luminile de spectacol si mereu vesnic animatul Claudiu Gutu. De prea multa preocupare, mi-am uitat bratara acasa, dar fiind veche admiratoare am primit fara mustrare alta. Dezechiparea rapida, pupaturi imprastiate in jur, imbratisari, exclamatii de surpriza la vederea fetelor, poze in care de la reflectoarele colorate am capatat irizatii roz sau verzulii. Ba chiar intr-una mi s-a ivit la nivelul genunchiului o luminta de veghe (cred) din sala, care arata de parca imi rasare luceafarul de seara dintre adidasi!

Toate acestea fiind comise, am dat drumul la distractie! Ce-a urmat, ca de obicei, e destul de greu de pus in cuvinte. Atmosfera s-a incalzit pana la incandescenta, am urlat cam atat cat am considerat ca e sigur, sa nu devin muta ca ultima oara cand am facut excese, am dansat  (uitand de sciaticul ce-mi dadea din cand in cand dureri ascutite dar ignorandu-l cu aplomb!) incercand sa prind coregrafiile superbe ale gratioasei Cristina Dudu sau arta orientala schitata deosebit de tehnic a  Ionutului Iordache. Au dansat inainte de spectacol, au rupt scena in timpul lui, inca dansau si dupa ce ultimii oameni parasisera sala. Se pare ca atunci cand faci ceva din suflet nu obosesti!

A trecut prea repede, desi am dansat aproape doua ore fara oprire, as mai fi continuat. Cand o faci cu drag, zumba te incarca, pe masura ce se dezvolta piesele muzicale si coregrafiile devin mai alerte, complicate, alterneaza cu languroase, simti ca energia consumata e inlocuita de alta proaspata si in plus, buna dispozitie creste, iti lumineaza fata si sufletul. M-am uitat in jur toate figurile erau imbujorate, transpirate dar iradiau bucurie, supararea si oboseala psihica se dizolva, ramane doar linistea! E probabil ultimul eveniment zumba din anul acesta, dar imi place sa cred ca si anul viitor ne va aduce surprize cel putin la fel de placute!

9 thoughts on “Zumba cu Dudu si Ionut

  1. Tare fain danseaza domnul din film…si ma bucur sa realizez ca miscarile nu sunt pre-stiute , ci se experimenteaza pe parcurs , desi , din cate am inteles , sunt cateva miscari de baza , pe marginea carora se „croseteaza floricelele ” de fantezie…Mnoa , ma bucur sa constat asta!😀
    Sa iti fie de bine si sa te bucuri de toate distractiile ce vor urma.Banuiesc ca si de Craciun si Anul Nou vor mai fi!😀

    • mai sunt anuntate cateva iesiri-petreceri. sa vedem cate se materializeaza😀
      ai dreptate, sunt cateva miscari ce se repeta. mie-mi place insa tot ce-i nou, necesita o provocare si apoi o bucurie in plus, cand imi iese cat de cat asemanator cu ce trebuie.
      distractii fara numar si voua, ana!

  2. Multumim din suflet pentru articol! Ai dreptate, nu obosim niciodata cand e vorba de Zumba, dar asta e si datorita voua, zambetele voastre ne dau energie si de aceea iubim atat de mult ce facem😀. Inca odata multumim si sper sa ne vedem curand😀. Te pupa Ionutul :*😀

    • ionut, bucuria si placerea au fost de partea mea. e greu sa stai mut cand vezi atata pasiune, talent, bucurie de viata. desigur ca ne vedem, sa nu uiti treaba cu pupatul, ca vin sa-l cer in we!!!😀

Lasă un răspuns

