Secret Santa la Schimb de carti

Luna asta se perinda rapid ultimele infatisari la tot felul de activitati. Duminica ce tocmai a trecut m-am intalnit cu  „schimbatorii de carti” alaturi de care am defalcat tot felul de idei despre autori mai vechi sau mai noi,  filme, moda si ce se mai intampla in oras. conditia de participare a fost usor de indeplinit, trebuia sa cumpar o carte pentru una dintre fetele trase la sorti. Cunosteam vag preferintele ei literare, dar am furat nitel startul, a se citi „m-am milogit” de cine stia si dupa ce am primit cateva ponturi, am dat o fuga la „Carturesti” sa bifez cadoul. Teribil ce-mi place in librarii, m-as cuibari pe jos langa raft sa-mi plimb ochii pe fiecare fila de carte, sa investighez tot felul de domenii, incepand cu romane de toate tipurile, trecand larg prin calatoriile altora, biografii de oameni care-au facut ceva deosebit cu viata lor, filozofie ce elimina macar o parte din gustul amar al esecului si-i da cumva un sens, rar motivationale (in unele perioade face bine la psihic cate-un bobarnac), manuale de foto, origami, gastronomie sau vreo alta pasiune inca nedescoperita… si inapoi iar la romane. Asta-i motivul pentru care n-am indraznit sa privesc decat cartile vizate si apoi sa-mi iau viteza afara- bugetului limitat inainte de sarbatori!

La intalnire fiecare a venit impachetand cadoul dupa abilitati, unii adaugand dulciuri, pungute personalizate sau fundite. Am povestit noi despre cartile citite in luna proaspat scursa, dar se simtea in aer nerabdarea, asa ca s-a trecut la imparteala cartilor-cadou. A fost simpatic de remarcat surpriza fiecaruia dupa despachetarea cartii. S-au facut comentarii amuzante, participantii au incercat sa identifice dupa scrisul de pe cadou cine a fost Secret Santa, unii au fost descoperiti, altii doar s-au distrat in anonimat, unii au facut cadouri dupa preferintele celui care urma sa primeasca, altii au cumparat ce si-ar fi dorit ei insisi sa citeasca.

Intr-un final a fost o idee super amuzanta, cartea primita se anunta interesanta (sper s-o incep astazi), ne-am strans  mai multi ca de obicei, s-a glumit abundent si la modul sportiv, iar Schimbul de carti a devenit mai bogat cu o sarja de materiale proaspete.

Faceti parte din vreun grup cu preocupari comune, va place sa participati la astfel de reuniuni?

12 thoughts on “Secret Santa la Schimb de carti

  1. Iti doresc lectura placuta!🙂
    Eu nu fac parte din nici un grup , desi mi-ar place.A fost o vreme cand existau niste intalniri ale unor mamici din orasul nostru , unde ne distram foarte fain si discutam cate in luna si in stele , insa acele intalniri sau rarit ,iar eu una nu am mai participat la ele , daca cumva s-au mai tinut ulterior.
    Un astfel de Mos Craciun secret a fost acum vreo 3 ani in urma , la un party de Craciun organizat cu colegii , cand am primit o ciocanitoare micuta de lemn si un castor de plus care canta ceva haios.
    Fiu-meu va trebui sa fie si el Mos secret , cat de curand , in clasa la el….E aproape o moda Mosul asta secret…mi se pare tare interesant , binevenit si haios!🙂

  2. Eu fac parte dintr-un grup de calatori. Chiar azi facem o cina cu produse traditionale din mai multe tari, eu binenteles reprezint bucataria noastra🙂
    Inca nu am participat niciodata la un Secret Santa event, mi-ar placea …

  3. Măi, nu (mai) fac din păcate. Mă rog, dacă nu-i consider pe prietenii-comentatori ai blogului grupul meu.🙂
    Secret Santa-ul meu a fost azi o bibliotecară ce mi-a recomandat o carte pe care n-aș fi ales-o dacă era după mine. Chiar sunt curioasă ce voi simți când o voi citi.🙂

    • astept sa ne scrii despre ea. imi amintesc ca mama imi povestea despre o bibliotecara ce-i tot recomanda tot felul de ciudatenii si pe care o suspecta ca de fapt nici nu le citise🙂

  4. Frumoasa experienta, ma bucur ca ai impartasit-o cu noi, abia asteptam sa citesc cum a fost.🙂
    Eu nu fac parte din niciun grup, insa am inceput sa ma intalnesc cu membrii unei asociatii, „Bucurestiul meu drag”. Ei m-au tot invitat si pana acum i-am refuzat insa, de curand am acceptat invitatia unora. Am iesit in parc si la sfatul unuia dintre ei am facut o fotografie care a iesit Best of the day pe Dream Light(un grup al pasionatilor de fotografie de pe fb).😛

  5. Nu fac parte din nici un grup, blogul ma acapareaza complet si sincera sa fiu nu sunt dispusa ori nu sunt persoana potrivita care ar avea nevoie acum de noi cunostinte. Si aici ma refer la oameni
    Nu ti se pare scump carturestiul?
    Eu imi cumpar de acolo literatura de specialitate pe care n-o gasesc in alta parte dar am invatat sa ma mai opresc la targurile anticarilor

Lasă un răspuns

