Secret Santa printre blogeri

V-am mai povestit si anul trecut pe vremea asta despre intalnirea plina de cadouri si suprize dintre blogerii timisoreni. Ne-am adunat in aceeasi locatie, la Bugard’s unde se mananca bine, servirea e suficient de rapida daca nu e localul prea plin, iar fumul e dens, ca in mai toate localurile cu priza la public! Din fericire era si caldura, asa ca ne-am asternut la barfe, fiind tare curioasa ce-au mai facut oamenii intre timp. Evenimentul principal a fost lansarea a nu-stiu-carei parti din filmul Hobitt, subiect care mi-e aproape strain (cumva „Stapanul inelelor” n-a reusit sa ma convinga… dar mi-a fost promisa cartea, cine stie? Asa m-am spurcat si cu „Game of Trones” – am inceput cu filmul si am continuat cu unele dintre carti!).

Ca de obicei am tras la sorti, eu am nimerit un tip pe care nici macar nu-l cunosteam, darmite sa intuiesc ce si-ar dori cadou, insa am investigat nitel si intr-un final am primit o lista de patru carti din care sa aleg. A rezultat un pachet frumos ambalat, iar omul vizat s-a nimerit sa stea la masa cu mine. De cateva ori era sa ma deconspir, pentru ca-i citisem blogul si stiam ceva amanunte pe care nu aveam cum sa le cunosc altfel.

Timpul a trecut repede, povestind tot felul de istorii de la alte petreceri, filme care-s la moda, carti ciudate sau picante, a venit vremea desfacerii cadourilor. Fata de anul trecut diversitatea a fost mai mica, dar au predominat placut cartile. Am mai zarit fulare, un ceainic cochet, dulciuri pentru pomul de Craciun, o cravata si cel mai surprinzator, un sombrero rosu, pe care cadorisitul l-a purtat toata seara. Mi-a placut mult ca fiecare isi deschidea cadoul si il purta/incerca/arata celorlalti, ca intr-o familie mare. Si eu am primit tot o carte si un ornament de Craciun, in ton cu sarbatoarea ce se apropie cu pasi iuti. Ce mi s-a parut extrem de distractiv a fost ca cel pe care-l cadorisisem eu imi explica tocmai mie fericit, de ce-si dorise cele doua carti, iar satisfactia i se citea clar pe fata. Am simtit ca bucuria pe care i-am facut-o valoreaza mai mult decat ce primisem eu. E placut sa tintesti corect!

Catre ora 12 a aparut si tortul, cu cei 6 ani de intalniri marcati sugestiv langa o pereche de mustati. Un grup frumos inchegat, oameni placuti, fara pareri preconcepute, fara teama de a discuta cu cineva vag cunoscut sau cu desavarsire nou. In taxiul ce ma ducea acasa, am strans la piept cadoul ambalat intr-o punga mare unde un Mos Craciun alerga printre brazi si am simtit pentru prima oara anul acesta ca spiritul Craciunului imi da tarcoale…

tortul aniversar

7 thoughts on “Secret Santa printre blogeri

  1. Faina idee si ma bucur pentru tine ca ai ocazia sa participi la asa ceva! Inteleg ca ai petrecut momente frumoase acolo, asa ca sper sa mergi si la anul, si in anii de dupa! Ei, spiritul Craciunului… ce poate fi mai frumos?

  2. Pingback: De ce nu prea citesc romane moderne de aventuri – Silavaracald

  3. Pana anul asta asta eu nu stiam nimic de obiceiurile cu Secret Santa:)
    Ce fel cu Game of Thrones, pana la urma ti-a placut sau nu?
    Hobbitul l-am vazut tot (pardon prima parte), Stapanul Inelelor m-a fermecat instant, e unul dintre preferate inca , poate si datorita personajelor/peisajelor. Insa cartea n-as mai cit-o dupa ce am vazut filmul

    • da,da, mi-a placut si am citit si cateva carti in continuare🙂
      stapanul inelelor nu m-a cucerit si din cate am auzit unii nu-s prea incantati de ultimul hobbit. dar nu-s sigura ca daca-i faci tu o recentie apetisanta, nu ma apuc si de asta😀

Lasă un răspuns

