Leapsa… cu bloguri

E inceput de an, inca nu mi-am creionat ideile, gandurile imi vin de-a valma, fara putiinta prea rapida de esalonare, iesirile in peisaj, desi e destul de placut afara, se lasa asteptate. E liniste  in capul meu si imprejur, asa ca-i loc de-o leapsa, de la Sonia si onorata cu mult amuzament de Vlad.

1. Cam câte bloguri citești într-o săptămâna? Unde le găsești?

Nu am un numar constant, se poate sa citesc 10 intr-o zi si apoi sa onorez doar 2-3, in functie de timp si dispozitie sufleteasca.

2. Cum știe un blogger că l-ai citit?

De cele mai multe ori ii las cateva cuvinte, ca de pareri nu duc lipsa. Foarte rar cand nu ma pasioneaza subiectul, sunt cu dispozitie asasina sau diger o lene de zile mari, ma extrag in liniste.

3. Daca tu comentezi la un blogger, te aștepți ca și bloggerul respectiv să comenteze la tine?

Nu, insa ma straduiesc sa-i tin minte pe cei care si-au rupt din timpul lor sa-mi lase un gand si incerc, pe cat posibil, sa-i colind si eu. Mi se pare un gest de minima curtoazie, fara pretentii de reciprocitate.

4. Ce bloguri nu citești? De ce?

Cele politice sau religioase, cel mai adesea dau nastere la inflamatii si injurii. Ocolesc de asemenea oamenii care nu au pareri proprii si pun doar pozele altora sau clipuri. Citind bloguri caut sa ma informez, sa ma amuz sau sa-mi mentin starea de bine.

5. Ca sa încheiem mai optimist, cum iți recompensezi comentatorii de pe blog?

Incerc sa aduc un continut de calitate, sa impartasesc probleme de care ma lovesc si modalitati prin care le-am rezolvat, sa aduc un colt frumos din lumea mea de care sa se bucure si altii. Probabil ca nu reusesc mereu, poate nici nu ma straduiesc suficient intotdeauna, dar intentia exista. Nu stiu daca intra la categoria recompense, dar imi feresc cititorii de ganduri negative, depresii inerente, critici taioase si ironii de prost gust. Imi vad blogul ca o oaza de liniste, incarcare pozitiva si multe zambete, pe care le daruiesc cu drag tuturor.

Donez leapsa oricui se considera inspirat.

9 thoughts on “Leapsa… cu bloguri

  1. In sfarsit o leapsa interesanta, si pentru ca tot doream eu sa scriu despre blog, blogging si blogosfera, voi profita de aceasta ocazia oferita de tine.🙂 Deci, e timpul sa trec la treaba.😛

  2. Pingback: Leapsa cu bloguri…in loc de recomandarea de vineri | Pitici, dar Voinici

  3. Ma simt vinovata ca nu am mai trecut de mult pe la tine. Nu stiu pe unde te-ai ascuns, ca altadata te mai intalneam pe la altii si imi faceam socotelile in asa fel incat sa impart timpul pe care il aveam cu toti prietenii. Nu te-am uitat, ci mi-am programat gresit timpul si am intrat mai des la cei care mi-au iesit in cale pe fb sau pe alte bloguri.

    • asta sa fie ultima ta problema. mi-e drag sa te vad oricand :*
      am stat ascunsa de inainte de sarbatori, iar acum ma dezmortesc greu. mai ales ca-mi petrec we in „deplasare”, redescoperind rentz-ul😀

Lasă un răspuns

