Pagini de jurnal (III)

Astazi: Hmm, coincidenta, tot zi cenusie, dupa un rasarit cu benzi de serbet larg raspandite de la o zare la alta. Cand am plecat insa, plumburiul se instalase, lasand soarele sa rasufle scurt doar cat o geana la orizont care durea privirea. Mi-e usor somn, mai iau o gura de ceai si zambesc ca-i vineri…

Sunt imbracata: Gros, e iarna inca o vreme buna, dar e cald in birou si pana la final de program poate vine vara si pe afara!

In bucatarie: Asta e o intrebare buna, n-am prea avut traseu in ultima vreme pe acolo. Mi-e dor sa fac muffins!

Astept: Sa fug spre seara la clubul de lectura…citim whist sau rentz sa vedem ce ni se arata, alaturi de-un vinisor fiert…

Ma gandesc: Cum imi doresc mereu chestii aiurea, cand lucrurile care ma fac fericita imi stau la indemana. Cum muzica si dansul reusesc sa-mi aduca bucurie si daca reluarea antrenamentului de toning de aseara imi va aduce febra musculara de care se plangeau colegele- deocamdata ma simt bine. Cum ar trebui sa nu ma mai lungesc cu postarea asta ca am o carca de treaba!

Ce filme am vazut: Rush, un film despre viata lui NIki Lauda. Imi plac oamenii pasionati, am o admiratie nelimitata pentru cei care au un vis si pot suporta oricata suferinta pentru a-l indeplini. Un exemplu bun intr-o lume guvernata atat de mult de goana dupa bani.

Ce carte citesc: Dan Brown-Inferno. Am mai citit cateva de el, mi-au placut documentarile si modul alert al actiunii, desi de obicei spre final exagera masiv si-mi pierdeam interesul. Ei, cartea asta e proasta de la inceput! Tipul a studiat Florenta nimic de zis, cunoaste tot felul de amanunte despre locurile pe unde se perinda personajele, dar sa ma intrerupi in mijlocul actiunii sa-mi povestesti detalii tehnice despre gradinile Boboli, ma fac sa ma mai uit o data pe coperta, e aventura sau ghid turistic, ca m-am pierdut! Poate nu-s eu in dispozitia adecvata dar mi se pare tare neinspirat, uzual abia lasam cartea din mana. Inca n-am parcurs decat jumatate din ea, poate ca „the best is yet to come!”.

Un citat pe saptamana: „A couple years ago I received a letter about Midnight’s Children from Alenka’s father in Serbia in which he mentioned a little crushingly that his daughter had no memory of ever having met me during her chilhood years in Bombay. So it goes. Between the adored and the adorer falls the shadow.”

O fotografie de saptamana trecuta: De data asta n-am, incerc sa prestez weekendul asta, am fost intr-o pauza prelunga!

Planuri pe saptamana viitoare: Mi-e dor de fotografie, de articole despre subiect, de studiu de poze, de rasfoieli si mai ales de mine cea care cauta subiecte, intra in modul foto si uita de lume. Exact asta mi-as dori pentru saptamana viitoare, alaturi de ceva antrenamente suculente la sala.

15 thoughts on “Pagini de jurnal (III)

  1. Ooo , gand la gand cu bucurie : si eu chef de muffinsi…😀
    Deci la clubul de carte cititi rentz si wist…misto!😀
    De-ai sti cat imi doresc si eu Inferno,dar tot mi-l cumpar eu….
    Sa ai distractie faina spre seara!

  2. Si mie imi plac briosele, mai ales daca sunt cu ciocolata.😀 Cat despre fotografie…astept zapada sau primavara. :)) Am facut cateva la sfarsit de an, prin oras, in Centrul Vechi. Dar tot mi-e dor de o iesire adevarata. Pare super distractie la clubul de lectura. :))😛

  3. Ha, ha, vreau si eu in clubul vostru de lectura! Chiar ii spuneam copilului ieri ca nu am mai jucat un rentz de un an si ca mi-e dor! :))))
    La una dintre paginile de jurnal stiu ca am inventat ceva, gen e cald si bine in bucatarie, ca sa nu stie toata lumea ca nu mai trecusem pe acolo cam de multisor. :)))))

  4. Mi-ar placea si mie sa merg la un club de lectura, foarte tare ideea, la Cj nu stiu sa se organizeze :(((( Iubesc muffins cred ca trebuie sa trec si eu prin bucatarie ca weekendul acesta nu prea am dat pe acolo :)))

    • actiunea curge destul de lent, abunda descrierile ca intr-un ghid turistic, cand eu eram curioasa sa vad ce se intampla, ideea cartii nu-i noua…
      poate finalul sa salveze ceva😉

Lasă un răspuns

