Concert Nuybai la Rost

Invitatia a venit fara pregatire, abia am apucat sa-mi schimb hainele de sala cu altele mai aratoase si mai putin transpirate si am plonjat in subsolul care gazduia concertul. Fumul era moderat, dar ce mi-a placut din prima clipa a fost decoratiunile de pe pereti si tavan, cu tot felul de arcade de flori viu colorate, care dadeau locului o atmosfera prietenoasa fara pretentii. Mi-am dat seama ca orice tinuta ar fi fost acceptata dupa amalgamul de blugi, bocanci,tocuri, tricouri inscriptionate cu capete de mort sau pasteluri cu figuri din desene animate. Intarzierea mea de jumatate de ora a coincis fericit cu debutul trupei care urma sa performeze. Trei ghitari, un baiat la clape, un solist care tinea strans microfonul dar inca nu presta, doua fete una blonda si una bruneta, fine ca doua bibelouri. Noi sustineam cantareata blonda, a carei voce a rasunat de la primele cantece si fara a fi o revelatie deosebita, crea o atmosfera placuta, tocmai potrivita unei seri de marti. Au ales hit-uri clasice, multora dintre ele nici macar nu le cunosteam autorii, insa imi dadeau senzatia de familiar, ca si cum le-as fi ascultat de-o viata. Cu fiecare piesa atmosfera s-a incins, trupa avea destui sustinatori, ceea ce dovedeste ca nu trebuie sa canti neaparat spectaculos, pentru a fi placut sau a avea audienta. Au frunzarit mai multe zone de muzica, din pacate priceperea mea in domeniu este prea limitata pentru a da detalii, cert e ca spre final cand au cantat „Perfect” de la Vama Veche, urlam si eu cu ei, cat ma tinea gura! De mare succes, inteles cred mai ales de cei implicati mai adanc in problema, s-a bucurat „Am cazanul meu”, cantata cand i-a venit randul, la bis si ultima piesa inainte de final.

Mi-au placut nota lejera a barului, oamenii veniti sa se distreze intr-o zi din saptamana si care au cantat impreuna cu solistii la o buna parte a pieselor, plafonul jos cu decoruri nonconformiste dar viu colorate si nu in ultimul rand, muzica placuta si bine aleasa a trupei. O seara reusita!

2 thoughts on “Concert Nuybai la Rost

Lasă un răspuns

