Pagini de jurnal (IV)

Astazi: O zi frumoasa, insorita, dar rece, cu zapada inca netopita, un fel de iarna destul de prietenoasa. E frumos sa privesc albul din casa, dar jinduiesc in continuare dupa vara…

Sunt imbracata: Gros! Cum altfel? Sunt destule grade sub zero, urasc sa-mi fie frig!

In bucatarie: Hmm, n-am mai calcat de zile bune prin bucatarie, ma simt rasfatata! Cred ca spalatul vaselor nu se pune…

Astept: Intalnirea tovarasesca de deseara. Prieteni noi, un fel de test pentru mine. AM usoare emotii, sper sa-l trec cu bine. In fond, la cat de simpatica sunt eu, cum ar putea cineva sa nu ma placa??? (selfmotivation!)

Ma gandesc: Ca in pofida unor ani in care am suferit mult si adanc, sunt o persoana tare norocoasa si uneori am senzatia ca nu pot di destul de recunoscatoare pentru lucrurile bune din viata mea. Acum este uneori!

Ce filme am vazut: Escape plan cu Silvester Stalone si Arnold Swatzeneger. Promitea a fi film de actiune, am crezut ca adorm de 1000 de ori. Slab scenariul, jocul actorilor n-a prea reusit sa compenseze actiunea previzibila si desfasurata excesiv de lent. O revelatie placuta se pare ca este serialul „The Blacklist” din care am vazut doar 15min; cand ma edific revin c-o parere competenta.

Ce carte citesc: Mecanica inimii-Mathias Malzieu, o carticica simpatica despre cum simte un copil a carui inima este legata de un ceas care e foarte fragil si nu-i permite sa se indragosteasca. Mi-ar parea rau sa moara, pentru ca se pare ca exact spre dragoste converge actiunea.

Un citat pe saptamana: „- Cum scoala ai zis? O sa te plicitsesti de moarte! Vei fi pus sa citesti carti care n-or sa-ti placa, pe cand aici, le-alegi numai dupa placul tau…O sa trebuiasca sa stai neclintit ore in sir, n-o sa poti scoate o vorba, nici cel mai mic zgomot. Va trebui sa astepti pauzele ca sa visezi! Stiu ce-ti poate pielea, o sa ti se urasca de scoala!”

O fotografie: Marimea originala aici.

first snow of this year

Planuri pe saptamana viitoare: Inca nu am ceva stabilit, deocamdata visez la evenimentul de zumba de la Calimanesti, care va fi peste doua saptamani. Abia astept!!!

Weekend placut tuturor!

 

 

10 gânduri despre „Pagini de jurnal (IV)

  1. Mno , fa un exercitiu de imaginatie si scoate-ti din vocabular cuvantul „uneori” 😉
    Evident ca vei trece cu mare brio peste intalnirea de diseara….si ca sa ma laud eu maxim,pen’ca mi-au murit laudatorii si politistul din colt e in concediu , zic asa : eu una sunt o persoana destul de pretentioasa , in privinta oamenilor pe care ii cunosc prima data …si raportandu-ma la mine , eu zic ca intalnirea ta de diseara va fi un mare succes , pentru ca , desi nu ne-am intalnit [sper sa bem o cafa vreodata,fac cinste] imi placi si ma motivez de nu ai idee… 😀 Deci,capul sus si chepu-n fata 😉
    Distractie maxima!

    • multumesc mult, ana, stii nu m-am gandit niciodata ca scrisul meu face mai mult decat sa descreteasca fruntile :*
      treaba cu iesitul la o cafea o putem face oricand doresti si eu sunt curioasa sa ne intalnim live.
      a fost bine, am scapat vie, poate apuc sa povestesc azi…

  2. Sunt sigura ca ne vei povesti, la intoarcere, cu mare entuziasm, cum ai trecut cu brio noul test. Nu stiu exact cum se intampla, evenimentele/intalnirile astea te cauta pe tine sau tu pe ele? Oricum nu asta conteaza, ci faptul ca te bucuri de fiecare secunda de viata. Nu stai locului o clipa. 😀
    Weekend frumos si tie. 🙂

    • in ultima vreme, evenimentele au curs firesc fara sa le caut, s-au insiruit de parca asa ar fi fost mereu, fara efort, fara incretiri de frunti, fara tristeti. pana acum le cautam eu, acum cineva acolo sus a decis ca am asteptat destul si merit sa fiu putin rasfatata 🙂

      • Am fost in „cuie” 2 saptamani. De mult n-am mai fost asa bolnava, ma tot distram eu cu virusache dar de data asta n-am scapat fara antibiotic.
        So, i m back 🙂

      • am stat si eu doua zile acasa saptamana trecuta pe antibiotic. de mult nu m-a mai durut gatul in halul ala 😦
        ma bucur ca esti bine acum,sanatate multa, multa!

Lasă un răspuns

