Ecouri Olt Valey sau cu zumba la Calimanesti(II)

Ziua a doua a debutat tot cu soare generos si mic dejun frugal sa ma pot agita in voie. Am rezistat tentatiei de a proba piscina sau de a survola iar imprejurimile si am ramas fidela evenimentului, dansand sau privind, incurajandu-mi colegii sau facand galerie celor din alte orase, cunoscuti si apreciati de la evenimentele anterioare. In mod clar nu ma tine fizicul sa ma zbat cu toti, dar tot in mod clar incerc sa particip si de cele mai multe ori uit ca am obosit si ma trezesc urland cu mainile in aer sau culisand lateral in ritmuri latino.

O pauza micuta de pranz, o privire rapida patului si un refuz destul de complicat de a nu trage macar un puiut de somn si fuga la piscina exterioara pentru Aqua Zumba, tinuta de mai multi instructori, printre care si al nostru. M-am balacit putin pana a inceput ora, era perfect daca reuseam sa nu-mi ud urechile si sa nu-mi scot membrele superioare din apa… lucru destul de greu de facut. Cand a inceput muzica am realizat din nou ca ce merge super usor in aer, se complica pana la imposibil in apa, astfel incat cand ceilalti facusera deja doua miscari, eu eram doar la jumatate de rotire. M-am stropit, m-am agitat incercand sa nu-i mut rinichii chinezoaicei care se tot inghesuia in mine sau sa-i bag un picior in freza celui care ocupa 3/4 din peisajul din fata mea, sa ignor unghiile altei doamne furate de atmosfera si care a uitat ca nu-i in piscina personala din fata casei. Am concluzionat ca mi-ar placea sa practic si tipul acesta de zumba, apoi m-am mutat in piscina interioara, unde m-am lasat masata de jeturile de apa ce cadeau vertical la marginea bazinului, am facut cateva ture de bazin, ca nu m-am putut abtine sa vad daca mai stiu sa inot de vara trecuta, ne-am inghesuit intr-un jacuzzi care nu m-a prea masat, dar a fost distractiv sa ghicim  care pe unde are picioarele si ale cui maini sunt unde… M-as fi bagat si la un masaj, dar din pacate, era liber doar spre seara si aveam altceva in program.

Cat pe ce sa fiu furata de somn in patul deja irezistibil, am fost adusa la realitate de fetele care ma chemau jos, deoarece pe scena performau doi dintre instructorii pe care ii admir maxim. Echipat rapid si zburat la lift, insurubat urgent in peisaj, atmosfera, dans, coregrafii superbe, multumire sufleteasca, bucurie de viata.

Masa de seara a constat intr-un barbeque traditonal, urmat de foc de tabara generos si lansare de lampioane. Priveam patratele portocalii inaltandu-se usor si adaugandu-se pe cerul intunecat, pe care intr-o parte veghea suveran luna si mi-am dat seama, din nou, ca sunt o fericita, am sufletul plin si mi-am dorit sa spun „clipa ramai!”

Seara s-a incheiat la ore mici cu petrecerea pe muzica populara si un concurs super amuzant in care s-a ales „Mister Olt Valley”…

4 thoughts on “Ecouri Olt Valey sau cu zumba la Calimanesti(II)

  1. Socializare, entuziasm, calatorii, relaxare si multa miscare, intr-un cuvant zumba. Ce bine de tine ca ti-ai gasit activitatea ce ti se potriveste manusa si te face fericita.🙂 La cat mai multe astfel de evenimente.🙂

Lasă un răspuns

