Go West sau cu zumba la Felix

Locatia evenimentului a fost amplasata la Hotelul President, cu piscina exterioara si interioara incalzite, sala de receptii decorata somptuos, camere elegante si confortabile. E adevarat ca privelistea din spatele hotelului era restransa la spinarea abrupta a unui deal, fiind situat in afara statiunii, dar in cateva minute, intr-o plimbarica usoara se poate cobori pe o alee amenajata (nu pe langa tiruri, pe strada principala cum am facut eu!) in buricul targului. Despre servirea in statiunile romanesti, am mai vorbit, n-a fost o surpriza faptul ca am stat minute bune intr-un restaurant gol fara sa ma bage in seama nimeni, ca portiile au fost mici si preturile de 4 stele. Am remediat problema la terasa din statiune „Casa Romaneasca” unde servirea a fost promta, preparatele delicioase, iar preturile decente. Recomand cu drag!

Deosebit de placut sa plutesc la soare intr-o piscina incalzita, fara ganduri, mangaiata de nuantele de albastru amestecate  ale apei si ale cerului… Totusi dupa ce m-am muiat suficient, greu am nimerit slapii si manecile halatului s-o zbughesc cativa pasi in dardaiala maxima spre intrarea hotelului (nota- de folosit halat cu blana pentru luna martie!).

Evenimentul a demarat vineri dupa amiaza si m-am trezit ca de obicei intr-o gramada de oameni plini de voiosie, chef de viata-dans- muzica. Prietenii noi legate intr-o clipa, zambete satisfacute, standul de echipament in culori vii. Am scanat preturi, am vanat ceva prietenos, mi-a sarit inima la unele, am suspinat la altele, m-am cadorisit simplu.

Invitata serii a fost Magali Tiemersma, care a abordat tot felul de ritmuri, s-a ondulat si a transpirat alaturi de noi minute bune. Petrecerea serii s-a lansat la piscina acoperita, unde apa avea exact temperatura necesara pentru a ma balaci infinit. Am dat ture de bazin pana tarziu spre dimineata, vaslind fara ganduri si rasfirand aburul fin care plutea deasupra apei, dand o aura de mister atmosferei. Ici colo grupuri povesteau la un pahar, cupluri razlete se imbratisau, dar nucleul ramanea jacuzzi-ul in care se inghesuiau prea multi ca intr-un borcan de muraturi fin aranjat si din care explodau intr-una hohote de ras. Am avut sansa sa dau peste o prietena draga care mi-a masat indelungat oscioarele muiate de apa, efort si careia ii port recunostinta vesnica!

Ziua a doua a inceput devreme, am coborat la micul dejun cu ochii doar pe jumatate deschisi, dar m-am activat in apa la o tura de aqua-zumba, vaslind, luptandu-ma cu lichidul si incercand sa ma tin de ritmul impus al exercitiilor aparent simple, dar care in apa capata o alta fluiditate. Oricum, tot ce-i pe baza de balaceala e delicios, iar ora aceasta a trecut teribil de placut!  In pauza de la pranz am bifat restaurantul pomenit mai sus-Casa Romaneasca (de incercat iepurele in sos de vin- delicioasa combinatie, de evitat cheesecake-ul-care n-are nici o legatura cu denumirea!). Dupa o relaxare insorita la piscina exterioara am redevenit activa cu Step-zumba, un program nou pentru mine si care reprezinta o provocare coordonand pasii de dans cu urcari si coborari pe step-er. Foarte interesant, provocator, dificil la modul placut! Din motiv de somnolenta imposibil de rezistat am abandonat prezentarea de hainute zumba si am dormit vreo doua ore ca un lemn in coma profunda, abia extragandu-ma din pat pentru invitatul serii Knzo, un jamaican  cu o dara blonda de creti pe mijlocul capului. A dansat ca si cum n-ar fi avut oase in coloana, ci gumilastic, a cantat si incantat publicul.

Despre petrecerea care a urmat si ultima zi…intr-un post viitor!

energii pozitive sala festiva-go west

2 thoughts on “Go West sau cu zumba la Felix

Lasă un răspuns

