Alergii de vara

De cativa ani imi tot propun sa invat sa merg pe bicicleta. Mda, fac parte din cei 2-3 oameni de pe planeta, care nu stiu sa baleteze pe doua roti! In toti anii astia, am studiat inginereste, pe larg, problema si am decis ca am probleme la oprire si cand se apropie cineva/ ceva de mine. Deci ori gasesc un teren complet gol ori incerc sa-mi schimb abordarea. Fiind intr-un elan sinucigas, improspatata de la o baie prelungita si tocmai dupa o torentiala, care in loc sa racoreasca orasul, l-a transformat intr-o sera umeda, ies plina de gratie si lovindu-ma peste picioare cu instrumentul rosu cu doua roti si lant intre ele.

Concentrata fiind sa nu-mi rup umblatoarele, am inceput sa exersez metodic coborarea de pe bicicleta, pentru ca instinctiv cum reusesc s-o opresc, sar intre roti si ma troznesc peste tot cu lantul, pedalele si ce mai detine utilajul in partea inferioara. Tarziu am remarcat un roi imens de tantari care stationau in permanenta pe mine. Era prea cald sa stau complet acoperita, mi-am permis sa-mi suflec manecile la bluza, iar in rest echilibrul si piruetele complicate necesare pilotarii chestiei cu roti mi-au absorbit toata atentia, ignorand insectele sugacioase. Despre castigarea abilitatilor de prestidigitator biciclist, nu vorbim in postul acesta(mai am multe de asimilat!). Cert e ca atunci cand am parcat in final acasa, aveam o intepatura putin umflata pe obraz si ma dureau mainile, dar eram super incantata de curajul afisat.

Pe la 5 dimineata cand am facut inspectia in baie sa vad de ce nu-mi mai incape bratara de la ceas pe mana, am constatat ca am mainile umflate semnificativ in jurul catorva intepaturi, iar  fata mea devenise asimetrica. M-am pipait, nu ma durea nimic, decat amorul propriu si lipsa simetriei. Mi-am inchipuit ca se va rezolva problema in timpul unui somn bun, dar dupa cateva ore aratam mai rau, semn ca necesitam o excursie la un cadru specializat.

Cum doctorita alocata mie avea program de dupa masa, iar eu deja intram in trepidatii psihice, am luat drumul Urgentelor. Primire amabila, mult personal, bolnavi de tot felul, putine cadre de decizie. Ti se pune diagnosticul, insa daca misti inca si nu-ti curg fluide vitale din corp, faci bataturi la dos pe bancheta. M-au privit un pic sceptici, suspectandu-ma de alte intepaturi, insa pana la urma am primit o perfuzie, de care n-am fost asa de inspaimantata, dorindu-mi sa plec odata de acolo, daca tot atestasera ca nu urmeaza sa mor in curand. Perfuzia s-a golit lent, timp in care am privit in jur si am realizat din nou cat de fericita ar trebui sa fiu, doar pentru simplul fapt ca am sansa zilei de maine, ca ma pot misca si-mi pot face planuri de vacanta.

Am multumit si am plecat fara sa privesc in urma, dorindu-le in gand sanatate tuturor. Cat despre umflaturile mele, au cedat lent, in cateva zile, umblu cu Autan-ul si antialergice in poseta in permanenta. Poate tantarii, poate eu, poate un moment prost ales. Toate sunt fragile si nu realizez cat de usor este sa ma bucur de ceea ce am, cat inca mai am, decat prin comparatie. Hai sa aveti o saptamana minunata si doar ganduri bune!

 

2 thoughts on “Alergii de vara

  1. Så invetzi pe bicicletå la o varstå maturå, trebuie så fie … orice, numai amuzant nu 😉 Eu må bucur cå am invåtzat de micå, iar la 12 ani eram fascinatå de biciclistii care se antrenau pe velodrom si imediat ce nu mai era nimeni pe acolo incercam si eu. Asa am ajuns la urgentze cu julituri care sangerau tare, pe toatå partea stangå. Iar ceva mai tarziu cu piciorul in gips dupå ce am intrat intr-o masinå, nerespectand semaforul 😁 Iar pe cand avem 23, am fost operatå la meniscul genunchiului stang, in urma a prea multor cåzåturi luate de pe bicicletå. Dar panå si doctorul, anul trecut mi-a recomandat, dupå op. la genunchiul dr., så merg cu bicicleta cat pot de mult. Cat despre alergii, numai bine si noroc la vreme cat mai bunå, fårå prea multe insecte.

    • cum sa-ti zic nu e amuzant, dar am avut o satisfactie imensa cand mi-a iesit din sold o intoarcere banala pt voi, dar teribil de complicata pt mine😀
      in alta ordine de idei am avut o perioada in care visam nopti intregi ca pedalez. a venit vremea s-o fac pe viu…

Lasă un răspuns

