Summer Party la Manejul din Herneacova

Locul nou, modul de desfasurare al petrecerii inedit si promisiunea de a vedea caii, m-au tentat sa-mi inghiontesc comoditatea instalata la seriale, sa infrang caldura inabusitoare si sa ma instalez pe pajistea de langa gratarele fumegande. Organizarea perfecta ne-a permis sa intram, fara coada, in posesia carnitelor gratuite si a bauturii alocate generos fiecarui participant. Spatiul larg ne-a afumat foarte putin, cat sa ne simtim parte din peisaj, am cautat putina umbra fara insecte (teama umflaturilor de tantari inca ma urmareste!) si am digerat in liniste, privind din cand in cand grupurile care jucau volei sau badminton. Cand aproape am atipit, discutiile din surdina devenind din ce in ce mai indepartate… am auzit ca se pregateste pe scena o portie de zumba. Brusc mi-a sarit somnul, am dat o fuga la masina sa-mi iau niste incaltari potrivite si repede sa vad cine presteaza. Surpriza: o prietena draga din Bucuresti si inca doi instructori de la noi din oras! Ziua nu putea fi mai buna! Dupa ce m-au vazut si ei, am ajuns cu forta pe scena. Noroc ca numarul sportivilor era mic, ca altfel probabil ca as fi declinat invitatia. Nu sunt instructor si nu ma descurc prea bine in lumina reflectoarelor. Oricum pe scena era mult mai usor sa dansez decat printre damburile de iarba, iar atmosfera calda care insoteste mereu evenimentele de genul asta, mi-a cazut la fix. Spre final am tras si cateva poze, sa ne ramana amintire, iar spre relaxare am luat un loc pe iarba la ascultat concertul lui Miki de la Kapital. Dansatoarele au pastrat scena animata, iar Miki mi-a amintit de cateva piese mai vechi, de care-mi aminteam cu nostalgie. A abordat si altele, interpretate de solisti straini, la care s-a descurcat foarte bine. Priveam cu sufletul plin ziua de vara spre final cand caldura devine placuta, fumul gratarelor  ridicandu-se cenusiu si lent, plutind deasupra padurii, fetele tinere pulsand de viata pe scena. Am urmarit amuzata fetita cu rochita plina de fluturi cum alerga aruncand-se in bratele tatalui ei sau putin mai departe un alt tatic ce-si facuse baietelul „torpila”.

A urmat o bataie cu baloane cu apa pentru copii, putin fotbal cu mingea din dotare in care mi-am dat seama ca am uitat cum se loveste  fara sa-mi fac ferfenita degetul de la picior si pe nesimtite a sosit ora programarii la manej, pentru prima lectie de calarie.

Urcatul pe cal a decurs usor, insa cand a inceput sa se deplaseze, m-am simtit ca prima oara cand am miscat rotile masinii, la scoala de soferi. Exclamatia mea scurta de surprindere, l-a facut pe cel  care ducea calul de darlogi, sa rada. Apoi am uitat ca mi-e putin frica pe calul destul de inalt si ca as putea sa cad pe lateralele seii, concentrata fiind sa ma uit printre urechile lui, sa-l fac sa ia stanga (cand el voia evident dreapta) si sa fiu oarecum ferma in comenzi. Mi-am pastrat coatele de langa corp, am ascultat indicatiile si am incercat sa stau dreapta, fara sa ma mai gandesc ca pot cadea. Mi s-a parut teribil de incitant  si m-a incercat de cateva ori dorinta de a invata mai mult si de a testa cum e atunci cand calul alearga (sariturile sunt pentru altii!) La coborare, dupa ce am iesit din scari, am ramas cu un picior suspendat (sper ca nu ma privea nimeni!), dar intr-un final am reusit sa-l recuperez si sa ajung intacta pe pamant. Super experinta!!! Multumiri calde organizatorilor de la Centrul de Echitatie-Herneacova- profesionisti si gazde perfecte!

Ziua s-a incheiat cu un foc de tabara inalt, din care se desprindeau din cand in cand busteni, raspandind fluturi fini de foc in aer si taciuni fumegand subtire prin iarba. Am stat pe balotii de fan, respirand caldura focului si dorindu-mi cat mai multe zile la fel de frumoase!

poze aici.

4 thoughts on “Summer Party la Manejul din Herneacova

  1. Felicitari pentru prima lectie de calarie.🙂 E o experienta chiar faina, eu am trait-o in adolescenta si tare mi-ar placea stiu ce se simte atunci cand calul alearga.🙂 Dar nu cred ca am curajul necesar sa incerc.

Lasă un răspuns

