O seara la Daf

N-am prea umblat prin restaurante, din zgarcenie sau din lipsa de interes. Totusi cu anumite ocazii speciale,  intr-o zi obisnuita a saptamanii, am ales interiorul racoros al restaurantului Daf, in dauna privelistii elegante a terasei dotata cu plante, fantana+cascada dar si o canicula pe masura. Am strambat putin din nas, pentru ca era cam pustiu, insa curand am apreciat intimitatea si linistea la valoarea reala. Am ales ceva anost in ceea priveste materia carnoasa, dar cartofii gratinati au fost spectacol. Partenerii de ospat au optat pentru porcosenii delicioase. Am stropit totul cu un rose demi-sec pentru incepatori ( inca sunt la perioada de imprietenire cu vinul)si am gustat din farfuriile tuturor.

Restaurantul a fost destul de gol toata perioada (doar vreo trei doamne s-au adapostit cand a inceput furtuna), chelnerul care ne-a servit a fost foarte amabil, la final m-am ridicat de la masa c-o dispozitie zambitoare si cu chef de miscare. Drept urmare am facut cativa pasi prin curte, in aceeasi locatie, la jocuri. Pentru ca pistele de bowling erau ocupate, ne-am facut incalzirea la darts. Ceilalti! Ca eu abia am nimerit tabla, dupa cateva incercari nereusite de a le deteriora peretii! M-au invatat cum sa ma pozitionez, cum sa arunc sageata si nu mana cu totul, cum sa dau dupa puncte. Tot ce pot sa spun e ca am mai si nimerit pe tabla, dar ca punctaj am fost la ani lumina de restul participantilor. Dupa vreun sfert de ora, ne-am incaltat papucii speciali si am intrat pe pista de bowling. Am cantarit bilele, mi-am infipt degetele in gauricele alea speciale si am aruncat prima bila, nu chiar cu bolta, dar ceva gen baschet. A tupait pista, mi-am bagat capul intre umeri si m-am asteptat sa ma arunce afara.  Cand am vazut ca nu ma baga nimeni in seama, am capatat curaj suficient sa dau de-a dura bila, in mintea mea drept in mijlocul nenorocitelor alora de popice! (in realitate, am lins cu aplomb marginile in cele mai multe ture!). Una peste alta, am prins cumva miscarea sa derulez obiectul zburator paralel cu solul. Cat priveste tinta, am serioase probleme la directia centrala, dar imi ies perfect santurile de pe margini! Cea mai mare performanta reusita a fost sa las doar doua popice in picioare (cred ca am calculat gresit, de-am nimerit totusi ceva!) si evident ca am urlat si batut din palme ca si cum as fi luat cupa, in locul Germaniei!

Dupa atata zbantuiala, am facut un rummy micut de vreo ora, timp in care am mancat bataie la greu (se pare ca aici trebuie sa renunt la orice tactica si sa joc la nimereala, pentru ca oricum pietrele pe care le astept, se ratacesc la altii ), dupa care, fiind totusi inceput de saptamana, am incheiat ziua in plina infrangere, pe tabla, fara posibilitate de revansa imediata. Una peste alta a fost o seara reusita, relaxata, cu oameni faini, zambete largi si bucuria de a fi impreuna. Ceea ce va doresc si voua in weekendul care urmeaza!

4 thoughts on “O seara la Daf

Lasă un răspuns

