Nunta la romani

Recunosc cinstit ca nu-mi amintesc cand am participat ultima oara la un eveniment dotat cu paraghelie pana dimineata, dar chiar eram curioasa cu toate mofturile, gadget-urile, ultra-fashion-ul de astazi,  cum va fi. Vremea era frumoasa, poate putin prea cald, in restaurant insa, trona un frig solid, iar clima mi-a suflat prin toate gurile aerul ozonat. Mare noroc cu fixativul din par, ca altfel se duceau pe pustii buclele si as fi aratat ca bagata in priza in timp minim. Am admirat covorul rosu de la intrare, n-am priceput rostul mastilor, de pe masuta, am dat cu privirea sa vad cine ne intampina si ne arata locul la masa(mai tarziu am remarcat ca motivul mastilor se repeta si pe locul inscriptionat  la masa). Daca tot nu ne-a bagat nimeni in seama (e adevarat ca am ajuns mai tarziu), am inaintat spre masa centrala. Nu cunosteam mireasa, dar m-am gandit ca ma voi orienta dupa ceva stufos alb/crem sau o nuanta apropiata. Pana n-am vazut manifestarile de efuziune, am crezut ca in fata mea e domnisoara de onoare, rochia perlata si coafura simpla, m-au indus putin in eroare (bine ca macar uneori imi tin gura!). Mirii erau tineri, inca in gama 20 de ani, in timpul liber dansatori de salsa, merengue si tot ce cuprinde. Adoram gandul ca ma voi delecta vizual cu miscari mulate, tandre sau pline de nerv. Intradevar au deschis dansul in scurt timp, cu cateva piese frumoase, insa calupul ce-a urmat a fost muzica pe care o ascultam eu in facultate, destul de antica as spune. Nu neaparat neplacuta, dar parca nici macar mie, care am trait-o si am amintiri pe ea, nu-mi producea placere s-o ascult ore in sir. Noroc ca  destul de des intra muzica populara, cu jocuri infinite, pe care de voie de nevoie le-am prestat, sa nu intepenesc de frig pe scaun. In jur de 10 seara, mirii ne-au pregatit o surpriza, un cvartet, cvintet, sextet sau ce-o fi fost, s-a lansat intr-un colaj de piese simfonice cunoscute, foarte placute de altfel, daca n-ar fi fost ora inaintata si daca n-ar fi depasit limita rezolnabila de o ora. Pe cateva s-a dansat, pe altele am pasit gratios afara, iar cand am obosit sa verticalizam, am sucombat in fotoliile adanci din hol, pana i-am vazut pe muzicanti ca-si strang sculele. Mda, cred ca pretentia mea de culturalizare, e mai mult moft! Au revenit pe la „90 cu muzica, dar cu greu mi-am biruit somnul ce ma cuprinsese, tocmai la timp sa-mi dau seama ca mi-e foame!!!

La mai toate nuntile de pana acum, ciuguleam aperitivele si gustam cate putin din felurile servite, sa-mi las loc pentru ce urmeaza. Necazul e ca aici n-a prea urmat mare lucru si putin a lipsit sa plec cu burta goala(nici metoda asta cu ciugulitul nu-i grozava daca nu cunosti meniul de la inceput)! Partea buna e ca tortul a fost delicios, fiecare strat o surpriza gastronomica, iar eu am avut suficient loc sa-l ingurgitez! La plecare am primit o cutie aurie cu prajiturici-bombonele si m-am gandit cat de tare mi-ar placea sa-mi fac luna de miere  biciclind prin tari europene.

Ca o concluzie, nota maxima la originalitate! Pana la urma, nu eu trebuia sa fiu in extaz, ci mirii, iar ei cred ca au fost incantati! Ca si-n alte cazuri, cel mai bine e sa nu ai asteptari, sa nu-ti imaginezi ce va fi si tot ce se intampla va fi potrivit…

6 thoughts on “Nunta la romani

  1. Hehe, s-au modernizat si romanii, pana si la nunta au grija de siluetele invitatiilor.😛😀
    Mi se pare mie sau tu te-ai simtit bine tocmai pentru ca a fost o nunta mai altfel?

  2. Daca ar fi fost sa vreau (ori sa ma marit fara sa vreau😛 ) vreodata mi-as fi organizat nunta exact cum mi-ar placea mie. Stiu ca suna egoist, totusi as fi chemat putini si buni🙂

Lasă un răspuns

