Balaceala la Anette Covaci

La sugestia unei prietene, am fugit la cativa km de oras, in satul Covaci, la o piscina nou deschisa. Am sperat, pe buna dreptate, ca lasam in urma aglomeratia de weekend si ne scaldam in liniste. Piscina e pentru balacitori neprofesionisti ca mine, cu maxim 1,5 m adancime, de un albastru ce-ti tulbura mintile, mobilierul de lemn, fara umbrelute, dar cateva foisoare ofera umbra la orele toride ale amiezii. Undeva, in lateral, un domn rumenea mici-uri si carneli, cat sa nu ne ofilim de foame si imediat alaturi se intindea o terasa acoperita cochet cu stuf, unde sa poti savura linistit mancarea. Doua bazine, pentru copii si cel uzual, intretinute perfect, apa clara, doar chef si energie sa ai!

Daca tot ne-am simtit bine in prima zi, am repetat experienta si duminica. Din pacate, ne-au luat urma si bazinul a fost putin mai aglomerat, dar fara a suporta comparatie cu ce-i in oras, intr-o asemenea zi caniculara. S-a format si grupul de sacali, prezent la toate strandurile, care iau in stapanire o portiune de bazin si sar pe toate damicelele care inoata delicat sa nu-si ude parul. Se pare insa ca recolta n-a fost satisfacatoare, ca au abandonat destul de rapid zona si linistea s-a reinstaurat. Dupa orele amiezii apa a devenit perfecta si cu greu am reusit sa ma extrag, desi incepusera aa ma doara membrele si ma incretisem semnificativ.

Personalul de deservire a fost foarte amabil, grupurile sanitare s-au curatat de cateva ori pe zi. Un singur amanunt la final, mi-a amintit ca suntem totusi in Romania: la intoarcerea pe sezlonguri, dupa ultima baie, am gasit doua, dintre locurile noastre, ocupate. O doamna blonda, in etate, dar decorata abundent cu tatuaje si cercei proeminenti din aur, tragea hotarat dintr-o tigara, in pozitia clasica picior-peste-picior. Langa ea, doi posibili italieni, unul tanar care impartea priviri absolut dezgustate in jur, iar celalalt, cu fata de sponzor. Au vazut privirile noastre intrebatoare, dar nu s-au sinchisit, chiar cand am inceput sa ne strangem lucrurile din jurul lor. Mi-a stat pe limba sa le spun ceva, dar oricum urma sa plecam, ziua fusese mult prea perfecta, pentru a-mi dori sa tulbur atmosfera. Prietenii nostri au plecat, noi am mai ramas pe sezlongurile neocupate, ascultand fara voie discutia si respirand cu multa bucurie fumul pe care-l degajau doamna si mai tanarul ei aghiotant. Din felul in care misunau chelnerii in jurul lor si convorbirea despre proaspata intoarcere a duduii din LA.

Tot respectul pentru ceea ce s-a realizat la Anette- Covaci. Bun gust, relaxare, liniste (pentru cei amatori, bonus vreo 2-3 aterizari superbe de avioane!), curatenie, muzica diversa, in special de club, dar bine asortata cu sezonul.  Reteta unei zile reusite!

6 thoughts on “Balaceala la Anette Covaci

  1. Hai ca m-ai binedispus cu descrierea patronilor si ultima fraza, ai umor nu gluma. :)) Si pozele cu apa limpede ca cristalul unde sunt?😀 Cat costa intrarea la piscina asta fantastica?

Lasă un răspuns

