Cu Zumba-Top Mountain la Cluj

Dupa o pauza mai mult sau mai putin dorita, am reluat deplasarile alaturi de gasca vesela, de asta data in inima Transilvaniei, la Cluj, un oras pe care il survolasem rapid doar din masina. Am facut weekendul lung, plecand de vineri, insa ne-am lalait pe drum, am coborat si urcat pe bucati de autostrada, am prins buluceala de final de zi, astfel ca am ajuns doar in pasul inserarii la destinatie, perfect pentru a prinde un apus sub un strat ciufulit de nori si, in scurt timp, sa admir de la etajul 6 luminile orasului. Nu stiu daca a fost dragoste la prima vedere, insa fie datorita atmosferei de vacanta, a oamenilor intalniti, a vremii reci, dar insorite sau a faptului ca Clujul este asezat in trepte, cert e ca m-a cucerit!

Grand Hotel Napoca-locatia evenimentului, e mobilat la standarde inalte, foarte bine intretinut, dotat exact pentru toate cele patru stele! Evenimentul debutase deja, asa ca ne-am echipat rapid si am preluat pasii de dans din mers, intrand in atmosfera de zumba, care a culminat cu invitatul serii Alexandro Angulo. Audienta deja super entuziasmata abia astepta sa invete miscari noi, predate pe intelesul tuturor, salsand printre altele si surpriza! pe piesa romaneasca „Perfect fara tine”. Evident ca am gustat din plin mesajul, care, intamplator, chiar mi se potrivea si am racnit la nivel inalt, in timp ce dansam alaturi de intreaga sala. V-am mai povestit cum e sa rimezi cu o mare de oameni,in aceleasi pas, miscare, bataie de inima, incerc sa nu va plictisesc cu treaba asta…

Rar se intampla ca totul sa se potriveasca intr-o locatie: daca mancarea e buna, camera de hotel are o hiba sau invers. Aici cazarea a fost ireprosabila, la fel micul dejun in regim de bufet suedez. Nu la fel au stat restul meselor, pe care le-am platit separat, la un pret destul de mare, pentru cantitatea si calitatea mancarii, cu portii minuscule, gatite cu mult timp inainte si amintindu-mi de cantinele de pe vremuri. Personal de servire putin, coplesit de numarul invitatilor si gafand grosolan pe alocuri.  Scapari mici peste care se poate trece, desigur, dar cum ar fi daca s-ar putea mentine standardul la toate serviciile?

Revenind sa zumab, prima seara s-a incheiat cu o petrecere mai putin dansanta, dar incarcata de rasete, povesti si punere la punct cu ultimele noutati, stropite exact cat trebuie cu licori fermecate.

Ziua a doua a demarat in forta cu micul dejun delicios si prima jumatate de ora cu Zumba toning (cu greutati) cu Paul, Claudiu si Camila, iar a doua cu step cu Bianca, Mihai si Mircea. Mi-au placut foarte tare ambele, dar mi-am consumat toate fortele, astfel ca la Sentao doar am privit, desi imi faceau puternic cu ochiul exercitiile pentru tonifierea abdomenului. Mi-am privit cu ciuda pufoseniile si mi-am mestecat in gand lacomiile de dimineata, dar tot n-am reusit sa-mi adun energiile pierdute. Dupa inca alte MC-uri, in pauza de la pranz, am decis sa-mi sun o buna prietena din Cluj, pe care o cunosc  pe net de cativa ani, dar n-am vazut-o niciodata, sa iau la picior putin urbea, alaturi de un ghid competent.

(va urma)

Lasă un răspuns

