Pagini de jurnal

Astazi: E cenusiu, mai mult pe afara…inauntru parca se zareste o geana de lumina, ca mereu vinerea! Inca mai tine toamna asta prelungita si e suportabil afara, desi ceata de aseara mirosea a iarna.

Sunt imbracata: Cu tricoul roz inchis cu o Hello Kitty! mareeeee, ce ma face mereu sa zambesc.

In bucatarie: Hmm, oare cum ajung acolo??? Lasand gluma la o parte, va trebui sa ma reapuc de gatit…curand…asa nu mai merge!!!

Astept: O multime de chestii, Craciunul, party-ul de maine seara unde trebuie sa-i faca poze unui bebelus, prima zapada si mai ales… vara!

Ma gandesc: Cat de greu e sa-ti refaci echilibrul, odata ce ti se spulbera unele sperante… si cat de absurd imi inchipui mereu ca totul e infinit. Cat de nesperat mi se alatura unii oameni si-mi gasesc exact locul care ma doare, oferindu-mi cuvantul care lipseste. Cum pierzi una si gasesti multe altele. Cum voi sti sa inteleg viata asta, cand pe masura ce invat lucruri noi, altele mai greu de inteles se intampla?

Ce filme am vazut: Un serial nou cu Tea Leoni, Madam Secretary, care promite (primul sezon e in derulare) sa fie interesant…desi am senzatia ca ma invart tot intre filme cu CIA si lumea musulmana, cam mult sange si violenta…ca tocmai vorbeam de spiritul Craciunului.

Ce carte citesc: Una sf, din pacate in ultima vreme nu retin titluri si nume. Imi place ca-i vorba de citit ganduri, pe diferite nivele de profunzime. Nu stiu daca chiar m-ar pasiona in realitate sa fac asta, dar uneori imi inchipui ca mi-ar placea sa incerc.

Un citat pe saptamana: Peste asta sarim, n-am cartea la indemana.

O fotografie de saptamana trecuta: Hmm, am pus pozarul in cui de vreo 3saptamani, ma reculeg, recompun si invat. Sunt intruna din perioadele de studiu, cand nu-mi place mai nimic din ce-am facut…dar revin, promit!

Planuri de saptamana viitoare: As vrea sa-mi curat senzorul aparatului foto, sa reiau sala (daca imi permite genunchiul!), sa-mi organizez un dulap in care am indesat tone de chestii si nu mai stiu ce-i pe umerasele alea… si sa ies la o barfa prelungita cu fetele.

Weekend frumos si calduros tuturor!

2 thoughts on “Pagini de jurnal

Lasă un răspuns

