Nominalizari la Oscar (II)

Weekend mohorat exterior si interior, tocmai bun de completat lista. Asadar:

1. Gone Girl– pe care l-am vazut mai demult, ilustreaza  socant cat de aberanta, diabolica si distructiva poate fi o minte de femeie (Rosamund Pike) cand e rau directionata. Ben Afleck este sotul respectivei, presupus ca ar fi ucis- o blonda pe cat de frumoasa pe atat de dusa cu pluta. Actiune alerta, cu surprize dese si final pesimist-sinucigas. Nu cred ca nebuna are sanse la premiu, dar e propusa.

2. NIghtcrawler– filmul asta m-a oripilat de la inceput, are Jake Gyllenhaal o fata, tot cu lopata s-o mangai! Rolul ii vine manusa, infatisand un om care filmeaza stiri socante in vederea vanzarii catre posturile de televiziune si la ce se preteaza pentru a face rost de ele. Inutil sa exprim ce dispozitie execrabila am avut dupa terminarea lui! Pentru cei mai putin empatici si cu stomacuri armate! Secundar, apare o Rene Russo destul de trecuta ( unde-s actorii tineri, de-au scos tot felul de mumii la interval?), dar care trebuie sa recunosc ca se potriveste la fix cu atmosfera apasatoare a filmului.

3. Two Days, One night– Ei, bine, nu-mi inchipuiam ca poate fi un film atat de prost! Si nici ca as avea rabdarea sa-l urmaresc pana la final… Scenariu slab, filmarea lipsita de calitate,  pana si imbracamintea actritei e fara imaginatie, dialog repetitiv cu nimic inteligent. Singura raza de soare palid a fost finalul un pic altfel, dar departe de a salva ceva din film. Nu inteleg motivul pentru care a fost propusa actrita (Marion Cotillard), rolul ei l-ar putea face orice persoana care nu rade prea des sau care a servit un xanax inainte.

4. The Theory Of Everything– Pe care l-am lasat intentionat la urma, e, dupa parerea mea filmul care ar merita Oscarul, iar actorul Edy Redmayne (pentru mine un ilustru necunoscut) ar putea da lovitura. Rolul fizicianului Stephen Hawking, care traieste inca intr-un scaun cu rotile desi are peste 80 ani, elaborand teorii geniale, avand un corp in care functioneaza corect doar creierul si sufletul, ii ofera sansa sau abilitatea de a exprima emotii, dorinte, sentimente, doar folosindu-si ochii. Nu in ultimul rand, relatia de familie dintre fizician si sotia sa (Felicity Jones), ofera un exemplu coplesitor despre cum ne-am putea purta unii cu altii si ce inseamna sa te sacrifici pentru celalat si cat de recunoscator poate fi un om. O lume atat de diferita fata de cea pe care o experimentam in fiecare zi!

Daca v-am convins, vizionare placuta!

8 thoughts on “Nominalizari la Oscar (II)

  1. Stephen Hawking are 73 de ani iar boala de care sufera ( scleroza laterala amiotrofica ) a inceput sa se manifeste de la virsta de 21 de ani.

    de acord, filmul ar merita un Oscar.

  2. Mie „NIghtcrawler” mi-a placut mult. Personajului principal m-a fermecat si înfricosat în acelasi timp… Deasemenea filmul „The Theory Of Everything” mi-a placut tare mult! Stephen Hawking traieste înca.
    ☺”Two Days, One night” este nominalizat la Oscar si m-am fortat sa-l vad pâna la capat, doar sa fiu convinsa ca este un film fara sare si piper, practic fara nimic… Singurul motiv pentru care consider ca nu am pierdut timpul, este ca mi-am exersat putin franceza :)) fiind foarte atenta la dialoguri si traducere.
    Mai sunt patru saptamâni bune pâna la decernarea premiilor. Sunt foarte curioasa care vor fi câstigatorii!🙂

    • „nightcrawler” m-a inspaimantat de-a dreptul! ma simt rau fizic dupa astfel de filme, desi recunosc ca actorul e fff bun!
      da, stiu ca stephen hawking traieste inca. am vazut poze cu el si actorii din film, la premiera filmului.
      sunt multe filme bune, sa vedem cum vor judeca ceilalti🙂

  3. Ma bucur sa te regasesc! Vizitele mele in blogosfera devenisera din ce in ce mai rare…
    Tin minte ca Gone Girl m-a tinut cu sufletul la gura pana la final! Nu stiu sa spun daca mi-a placut nespus sau asa si asa, ce e drept, m-a impresionat!

    Te imbratisez

    • placerea e de partea mea. stii, ca ti-am admirat mereu atat scrisul, cat si fotografia! nici eu nu mai am starea de a rasfoi ganduri… sunt imprastiata si atrasa de tot felul de alte preocupari. viata merge mai departe!
      pupici multi si tot binele din lume! :*

      • Frumoasa expresia aceasta, de a rasfoi ganduri.
        Important este ca tu sa fi bine si impacata, caci restul e iluzoriu…Te imbratisez draga mea si numai bine de asemenea!

      • imi mai ies uneori😉
        sunt si nu sunt impacata. vreau mereu lucruri noi si bazai dupa cele vechi. pendulare continua…dar alfel cred ca m-as plictisi :*

Lasă un răspuns

