Ce fac cand am un pic de timp liber la munca

De la o vreme incoace si din considerente diverse, doamna care facea curat in biroul nostru, a renuntat sa ne mai bucure cu prezenta. Exista si o parte buna a fenomenului, pentru ca poate nu stiti, insa doamnele acestea e posibil sau nu sa exceleze in profesionalismul curatarii suprafetelor, insa fac fata cu brio expunerii pe larg si cu toate amanuntele aferente vietii proprii si a tuturor celor din firma, din oras, din tara si eventual din galaxiile apropiate. Cu timpul incepusem sa ma uit cu groaza cand intra si incepea sa ma mitralieze cu tirul povestilor interminabile, cu rude al caror sir il pierdusem demult, cu boli si bolnavi care ma faceau sa rezonez catre oameni pe care nu-i voi cunoaste niciodata si ale caror suferinte chiar nu voiam sa le cunosc, decat daca as fi putut sa-i ajut cumva. Ma ascundeam dupa computer, tastam cadentat sa vada ca am de lucru, insa nu se lasa impresionata. Daca raspundeam monosilabic, balmajea in soapta dar foarte aproape de mine si ma lua mila si-i mai ziceam cate ceva.

Iata insa ca inevitabilul s-a pordus si geamurile sunt din ce in ce mai mate, praful se poate lua gros pe deget si fara sa te straduiesti prea tare, iar urmele vantului de weekend se zaresc maruntele si ingramadite in fata usii. Clar e necesara o luare de atitudine! Si pana gasesc pe altcineva, mi-am suflecat manecile si am facut putin misto de mop, chestie care mi se pare destul de amuzanta. Mai complicat mi s-a parut la usa de sticla, deoarece ustensila de sprituit m-a scuipat cu furie-cred ca nu  am stiut parola! Avea un sistem tampit de clipsare, nu cu filet si n-am reusit s-o conving sa „calcce” la locul ei. Drept urmare, am apasat-o cu dusmanie, iar ea s-a razbunat atacandu-ma cu o parte buna din lichidul albastru si aromat imbietor, pe pantof si pe cracul pantalonului. Bine ca nu aveam blugi deschisi la culoare! M-am uitat ca milogul in traista, mi-am examinat nadragii a paguba si am decis ca se impun strategii noi: am schimbat sticla. Apoi m-am latit pe geam si am indepartat o parte din praful care-mi impiedicau privirile sa treaca dincolo, peste strada, cand voiam sa visez departe. Intre timp am biruit si temperatura neprietenoasa. Daca stiam ma apucam de dimineata, cand am dardait indesat si mai rezolvam o problema.

In concluzie, decat sa suport o poluare fonica de insistenta suparatoare, pe teme care nu ma pasioneaza si care se transforma invariabil in barfa, mai bine prestez ceva munca fizica, imi netezesc neimplinirile, suplinesc lipsa activitatii fizice si, cel mai important, mi se pare mult mai frumoasa ziua privita printr-un geam curat!

20 thoughts on “Ce fac cand am un pic de timp liber la munca

  1. hahahah! femeile de serviciu au ceva în comun! adică nu ceva, tot! 😀
    și ca o constatare făcută de mine în timp – munca fizică e mult mai benefică la psihic, decât cea intelectuală. Mă uitam dimineața, în drum spre serviciu, la măturărtorii de pe stradă. Dau cu mătura în dorul lelii, mai fredonează o melodie… îs în lumea lor! aproape că-i invidiam 🙂

    • ai si tu dreptatea ta, insa prefer munca intelectuala in pricipal. doar cand am creierasii obositi, cade bine o relaxare din asta. daca tot eram in forma, am continuat si acasa cu aspiratorul si mopul, pana nu-mi fugea inspiratia 😀

  2. Putina relaxare in afara monitorului face bine …indiferent de natura ei!!
    Cat despre femeile de servici…la mine face totul invers…sterge praful apoi aspira si la urma da cu matura! Minunat!

  3. 🙂 e buna si munca fizica la ceva, dar nu prea multa munca! mai rarut! si cu atat mai mare satisfactia cand privesti toamna printr-un geam curatat chiar de tine!!! seara faina !

  4. La noi in birou, curatenia facuta de firma „specializata” incepe la orele pranzului, cand e mutu’ mai voinic! Accentul se pune pe aspirat, restul… stau panzele de paianjeni fara grija. La toti ni-i greu…

    • dar nu la toti la fel! acum dupa atata timp constat ca imi ia mai putin timp si fac mai bine ca ea. poate si stiu mai bine unde se aduna paianjenii, vorba ta, poate imi dau interesul mai mult, poate sunt doar rautacioasa 🙂

Lasă un răspuns

