55 de comentarii

  1. Cat de minunati sunt!!! Stanjenei – imi amintesc cat ii mai cautam sa ii facem mamei cadou:d. Multumesc pentru pozele minunate:)

  2. Anca, visarea m-a adus pe o mare violeta uitandu-ma la blogul tau. Irisii sunt niste flori delicate desi nu se bucura de foarte mare popularitate. Sunt mai mult priviti ca niste frumuseti simple. Frumusetea lucrurilor simple. Ma uit pierduta la imaginile tale si parca am in fata ochilor niste orhidee.

    1. pana sa ma aplec asupra lor cu ap foto, nici eu nu le-am dat prea mare importanta, mi se pareau comuni. in poze descopar mereu amanunte care-mi scapa la prima vedere.

    1. arata deosebit…am senzatia ca am vazut ceva asemanator, trebuie sa caut in pozele din zilele trecute. multumesc de imagine 🙂
      zi fara ploaie si surprize placute!

  3. Superbi irisi! Nuante minunate de mov-liliachiu…purple chiar 🙂 Splendide fotografii!
    Si melodia lui Prince se „asorteaza”, idee foarte draguta a avut oanaclara.
    O zi placuta!

Lasă un comentariu